نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 20 آذر 1399
ساعت 12:00

مایکروسافت وعده چند سورپرایز را در The Game Awards 2020 داد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ مایکروسافت اخیرا به صورت رسمی از اعلام چند سورپرایز در رویداد فردا شب The Game Awards 2020 خبر داده است.

The Game Awards 2020 فردا شب به صورت رسمی آغاز می‌شود و بازیکنان و طرفداران صنعت گیم از سرتاسر دنیا، به زودی شاهد رقابت ده‌ها بازی برای کسب جوایز مختلف بازی سال در رشته‌های مختلف خواهند بود. این رویدادها که به صورت سالانه برگزار می‌شوند، البته فقط وقت خودشان را به معرفی برندگان اختصاص نمی‌دهند و همیشه حواشی جالب، خبرهای بزرگ و رویدادهای جانبی غافلگیرکننده را هم داشته است. در همین رابطه، مایکروسافت که قبلا هم اولین بار از طریق The Game Awards 2019 از کنسول نسل نهمی Xbox Series X پرده‌برداری کرده بود، وعده داده که طرفداران در دور جدید این رویداد منتظر چند سورپرایز باشند.

لازم به ذکر است که قبلا هم شایعاتی از حضور پررنگ مایکروسافت در رویداد جوایز بازی سال 2020 وجود داشت و پست اخیر وبلاگ Xbox Wire حالا این موضوع را تایید می‌کند. با توجه به این پست، مایکروسافت گفته که طرفداران ایکس‌باکس در رویداد فردا شب گوش به زنگ باشند، تا چند سورپرایز جدید را تماشا کنند.

این شرکت البته در آخرین خبرها پیرامون ایکس‌باکس، اطلاعات تازه‌ای را درباره سرویس بازی به روش ابری xCloud منتشر کرد و یکی از سورپرایزها می‌تواند مربوط به این سرویس باشد. همچنین گزارش‌هایی از احتمال معرفی Forza Horizon 5، انتشار خبرهای جدید از Senua’s Saga: Hellblade 2 و یا معرفی IP جدید نیز از جمله شایعات مرتبط با حضور این شرکت در مراسم فردا است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.