نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 01 فروردين 1402
ساعت 09:00

بازی Control تاکنون بیش از 3 میلیون نسخه فروش داشته است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی مورد تحسین و مورد استقبال Control محصول سال 2019 استودیو Remedy Entertainment اخیرا به دستاورد تازه‌ای رسیده است. با توجه به گزارش اخیر Digital Bros به عنوان مالک استودیو رمدی، این شرکت در گزارش نیم سال 2022/2023 فاش کرده که فروش این بازی حالا از مرز 3 میلیون نسخه عبور کرده و میزان درآمدزایی بازی حالا به بیش از 92 میلیون دلار رسیده است.

در بازی علمی تخیلی، اکشن و شوتر سوم شخص Control، بازیکن در نقش کاراکتر Jesse Faden وقایع داستانی را دنبال می‌کند که در داخل یک ساختمان اسرارآمیز به نام The Oldest House و مقر سازمان Central Bureau of Control جریان پیدا می‌کند. این بازی از نظر گیم‌پلی بسیاری از المان‌های موفق از بازی‌های قبلی شرکت را وام گرفته و عناصر شوتر، کنترل و پرتاب اشیا، حرکات سریع و ... ترکیبی جالب از اکشن را ایجاد کرد که با واکنش مثبت طرفداران و منتقدین مواجه بود. این بازی همان‌طور که اشاره شد در سال 2019 عرضه شد، ولی نسخه‌های مخصوص نسل نهمی نیز برای آن منتشر شده است. شما می‌توانید بررسی این بازی با امتیاز 9٫5 از 10 را نیز در بازی‌مگ مطالعه کنید.

با توجه به گزارش‌های قبلی، استودیو رمدی درحال حاضر دو پروژه در دست اجرا برای آینده این بازی دارد که مورد اول یعنی Condor، به عنوان یک تجربه کوآپ و چندنفره و بازی Control 2 نیز به عنوان دنباله مستقیم تاکنون تایید شدند. رمدی همچنین روی پروژه‌های دیگر نظیر Alan Wake 2 نیز کار می‌کند که این بازی قرار است در ادامه همین سال 2023 عرضه شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.