نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 01 فروردين 1402
ساعت 11:00

مبارزه با Malenia بیش از هر باس دیگری در Elden Ring تجربه شده

1 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت باندای نامکو به عنوان ناشر بازی موردتحسین Elden Ring به مناسبت اولین سال عرضه این بازی، اقدام به انتشار آمارهای جالبی در قالب اینفوگرافیک کرده و در طی آن، اطلاعات جالبی از تجربه این بازی توسط میلیون‌ها بازیکن به اشتراک گذاشته است. با توجه به این آمارها، تاکنون بازیکنان اقدام به 5٫9 میلیارد مبارزه با باس‌های بازی کردند که در این بین باس‌فایت Malenia, Blade of Miquella با بیش از 329 میلیون مبارزه رکورددار است.

پس از Malenia مبارزه با باس Margit, the Fell Omen و در ادامه Limgrave Tree Sentinel نیز در رتبه‌های دوم و سوم دیده می‌شوند. در همین گزارش، در بازی تاکنون 9 میلیارد مرتبه مرگ اتفاق افتاده که 69 درصد آن از جانب دشمنان و NPCها بوده‌اند. در اینجا همچنین 14 درصد مرگ‌ها هم به خاطر سقوط کردن ذکر شده که در نوع خود جالب است. شما در ادامه فهرست کامل آمارها و اینفوگرافیک منتشر شده را نیز مشاهده می‌کنید.

Elden Ring 1st Anniversary Infographic

بازی Elden Ring درحال حاضر برای پلتفرم‌های PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC در دسترس قرار دارد. این بازی یکی از تحسین‌شده‌ترین عناوین تاریخ صنعت گیم محسوب می‌شود و درحال حاضر رکورددار دریافت جوایز مختلف بازی سال از جشنواره‌ها و رویدادهای رسمی مختلف نیز هست. همچنین از نظر فروش نیز این بازی موفقیت چشمگیری داشته و با توجه به گزارش‌ها، تاکنون بیش از 20 میلیون نسخه فروش داشته است. لازم به ذکر است که استودیو FromSoftware به عنوان سازنده این بازی، اخیرا تایید کرده بود که طرفداران در ادامه می‌توانند منتظر عرضه بسته الحاقی و اکسپنشن Shadow of the Erdtree نیز باشند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.