نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 02 فروردين 1402
ساعت 09:00

به گفته صداپیشه Venum عرضه Marvel’s Spider-Man 2 در سپتامبر است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سونی و اینسامنیاک گیمز بعد از تایید اولیه در دست ساخت بودن بازی Marvel’s Spider-Man 2، چند سالی هست که درارتباط با این پروژه سیاست سکوت را پیشه کردند. در این رابطه البته اینسامنیاک بارها اشاره کرده که عرضه بازی در سال 2023 خواهد بود، اما هنوز سوالات زیادی باقی مانده و انتظار می‌رود که این سوالات به همراه نمایش‌ها از خود بازی و اطلاعات جانبی، در طول ماه‌های پیش رو به اشتراک گذاشته شوند.

پیرامون این بازی شدیدا موردانتظار، اخیرا Tony Todd صداپیشه ضدقهرمان بازی یعنی Venom در یک پست توییتری در حساب شخصی خودش اطلاعات مهمی از بازی را لیک کرده است. او که قطعا برای کار در این پروژه قرارداد منع افشا یا NDA دارد، به فاصله کوتاهی صحبت‌های اول خود را تکذیب و ادعا کرد که ممکن است حتی صداپیشه ونوم نیز نباشد، با این حال جزئیات زمان‌بندی که در پست اول اعلام کرد در نوع خود مهم محسوب می‌شوند. بر این اساس، تاد گفته که این بازی قرار است در سپتامبر 2023 (اواخر تابستان تا اوایل پاییز امسال) منتشر شود و از یک ماه قبل از آن یعنی در ماه آگوست، قرار است یک کمپین تبلیغاتی عظیم هم داشته باشد.

لازم به ذکر است که علیرغم تکذیب سریع صحبت‌ها تاد قطعا برای این پروژه قرارداد منع افشا امضا کرده است، با این حال پیش از این نیز به دفعات شاهد افشای اطلاعات سری زمان‌بندی بازی‌های مختلف توسط بازیگران اغلب شناخته‌شده‌تر بوده‌ایم. در هر صورت با درنظر گرفتن پروسه ساخت بازی‌ها در صنعت گیم و احتمال همیشگی تاخیر خوردن و پیدا شدن مشکلات حین ساخت، در نهایت باید منتظر اعلام رسمی سازندگان و ناشر بود. در ارتباط با کمپین تبلیغاتی، پیش از این شایعاتی وجود داشت که سونی قصد دارد پیش از برگزاری E3 رویداد اختصاصی بزرگی برای نمایش عناوین پیش رو داشته باشد و رونمایی رسمی از گیم پلی این بازی می‌تواند در آنجا نیز صورت بگیرد. همچنین اگر بازی در سپتامبر عرضه شود، به نوعی در رقابت مستقیم با Starfield و ایکس‌باکس قرار خواهد گرفت که پیش از این برای عرضه 6 سپتامبر در ایکس‌باکس و پی‌سی تایید شده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.