نویسنده: فرشاد چهارشنبه، 22 اسفند 1397
ساعت 20:00

نسخه‌ی فیزیکی بازی Hollow Knight معرفی شد

نسخه‌ی کلکسیونی بازی Hollow Knight معرفی شد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیوی Fangamer نسخه‌ی فیزیکی بازی Hollow Knight را معرفی و اعلام کرد که قابلیت پیش خرید آن از هم اکنون امکان‌پذیر است؛ نسخه‌ی فیزیکی این بازی شامل یک نسخه‌ی استاندارد و یک نسخه‌ی کلکسیونی برای پلتفرم‌های PS4 ،PC و نینتندو سوییچ خواهد بود.

نسخه‌ی فیزیکی استاندارد بازی Hollow Knight به قیمت 29 دلار برای پلتفرم‌های PS4 و PC و به قیمت 34 دلار برای کنسول نینتندو سوییچ به فروش خواهد رسید؛ این نسخه از بازی شامل بازی اصلی، چهار بسته‌ی الحاقی منتشر شده برای آن، راهنمای بازی و نقشه‌ی Hallownest می‌شود.

نسخه‌ی کلکسیونی این بازی شامل قابلیت‌های بیشتری نسبت به نسخه‌ی استاندارد خواهد بود؛ حضور این قابلیت‌های بیشتر، قیمت نسخه‌ی کلکسیونی بازی Hollow Knight را به 64 دلار برای PS4 و PC و 69 دلار برای نینتندو سوییچ رسانده است. این نسخه از بازی، شامل کلیه‌ی موارد گفته شده برای نسخه‌ی استاندارد بوده + جعبه‌ی منحصر بفرد نسخه‌ی کلکسیونی، یک سنجاق سینه‌ی فلزی از Knight، یک کتاب کامیک 14 صفحه‌ای، چهار اثر هنری و یک مجموعه از آثار هنری Hollow Knight برای کسانی که اقدام به پیش خرید این بازی نمایند.

هر دو نسخه‌ی فیزیکی معرفی شده برای عنوان Hollow Knight در تاریخ 31 می سال 2019 (برابر با 10 خرداد ماه سال 1398) عرضه خواهند شد؛ در ادامه شاهد تصاویری از محتوای نسخه‌ی کلکسیونی این عنوان خواهید بود:

فرشاد | اخبار | 13/03/2019
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.