نویسنده: فرشاد دوشنبه، 27 اسفند 1397
ساعت 09:00

انتشار آپدیت جدیدی برای بازی Final Fantasy XI

سورپرایزی بزرگ در انتظار طرفداران بازی Final Fantasy XI

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ در ویدیوی جدیدی به نام «Freshly Picked Vana’diel 44 Digest»، سازندگان بازی Final Fantasy XI اعلام کردند:

با آغاز سال مالی آینده، قصد داریم جهت رسیدن به اهداف بلند مدت خود به مناسبت بیستمین سالگرد عنوان Final Fantasy XI، تمرکز خود را برروی گسترش محتوای بازی معطوف کنیم.

سازندگان بازی Final Fantasy XI همچنین اعلام کردند که در آینده شاهد ارائه‌ی آپدیت‌های متنوعی برای این بازی خواهیم بود و آن‌ها امیدوارند که این آپدیت‌ها، منجر به سورپرایز طرفداران شوند. به عنوان اولین آپدیت، در ماه مارس شاهد عرضه‌ی یکی از بزرگترین آپدیت‌های بازی Final Fantasy XI خواهیم بود که منجر به تغییر محتوای نبرد بازی خواهد شد. در ماه فوریه، شرکت «اسکوئر انیکس» (Square Enix) دشمن جدیدی به نام Hippogryph را معرفی نمود، آپدیت ماه مارس بازیکنان را وادار می‌سازد تا در Ambuscade، با یک Hippogryph مبارزه کنند.

تیم سازنده‌ی بازی همچنین ضمن معرفی آخرین ارتقا از سلاح‌های Ambuscade، تغییراتی را در سلاح و گرافیک و تاثیرات آن‌ها اعمال خواهد کرد، بطور مثال:

  • Enhances Regain براساس تاثیرات Dual Wield در Gokotai (Katana)، منجر به ارائه‌ی TP+1 برای تاثیر هر Duel Wield +1 خواهد شد.
  • در ارتباط با تاثیرات جادو براساس مقدار TP، شاهد افزایش تاثیر جادو به میزان 100 خواهید بود، البته اگر TP به میزان TP3000 باشد.
  • در صورت نگهداری از TP، شاهد ادامه‌دار شدن تاثیر یک اثر خواهید بود.

در پایان، سازندگان قصد دارند تا دست به تغییر و بازسازی Clinet Installer زده و همچنین تنظیمات نصب جدیدی را اعمال کنند تا درک همه چیز ساده‌تر باشد؛ این موضوع به بازیکنان جدید و قدیمی اجازه می‌دهد تا دسترسی بهتری به عنوان Final Fantasy XI داشته باشند.

Final Fantasy XI یک عنوان در سبک MMORPG است که در سال 2003 عرضه و تا به امروز یکی از محبوب‌ترین عناوین نزد بازیکنان PC بوده است.

فرشاد | اخبار | 18/03/2019
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.