نویسنده: فرشاد چهارشنبه، 29 اسفند 1397
ساعت 09:00

عنوان جدید I.G.I. معرفی شد

عنوان جدید I.G.I. در سال 2021 عرضه خواهد شد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ Toadman Interactive ضمن معرفی سومین قسمت از بازی محبوب I.G.I.، اعلام کرد که این عنوان در مراحل ابتدایی ساخت قرار داشته و براساس زمانبندی در سال 2021 عرضه خواهد شد؛ هنوز هیچ عنوان رسمی برای این بازی اعلام نشده اما همچون دو نسخه‌ی پیشین، سبک این عنوان هم تاکتیکی اول شخص شوتر خواهد بود.

در ارتباط با داستان، این عنوان پیش درآمدی برای دو نسخه‌ی قبل از خود بوده و به ریشه‌های I.G.I. بر می‌گردد. «رابین فلودین» (Robin Flodin) به عنوان مدیر عامل Toadman Interactive اعلام کرد:

بسیار خوشحالم که اعلام کنم پروسه‌ی ساخت این بازی در مراحل آغازین قرار داشته و بخوبی در حال طی شدن است و قابلیت اجرای آن در استودیوی ما امکان‌پذیر است. علت اینکه شما را از وضعیت این بازی مطلع کردیم، این بود که می‌خواهیم به بازیکنان اجازه دهیم تا ایده‌ها و بازخوردهایشان را با ما در میان گذاشته (چون در مراحل ابتدایی پروسه‌ی ساخت قرار داریم.) تا آن‌ها را در بازی اعمال کنیم.

اولین نسخه از بازی I.G.I در سال 2000 توسط استودیوی Innerloop برای پلتفرم PC ساخته شد، موفقیت نسخه‌ی اول این بازی بقدری بود که موفقیت نسخه‌ی دوم آن، به نام Project I.G.I. 2: Covert Strike را هم ضمانت کند.

فرشاد | اخبار | 20/03/2019
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.