نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 05 فروردين 1398
ساعت 16:00

توضیحات جدید سازندگان Division 2 درباره اضافه شدن Tier 5

Massive Entertainment جزئیات جدیدی از آپدیت‌های بعدی دیویژن 2 داده کرده است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو Massive اخیرا جزئیات تازه‌ای را درباره آپدیت‌های آینده بازی The Division 2، و از جمله اضافه شدن سطح جدید World Tier 5 به دنیای بازی را شرح داده‌اند.

بازی The Division 2 حالا چندهفته‌ای هست که عرضه شده و هم‌اکنون میلیون‌ها بازیکن درحال تجربه این عنوان شوتر سوم شخص و جهان‌باز هستند. با توجه به ماهیت تماما آنلاین بازی، سازندگان دیویژن ۲ با سرعت و عمق بیشتری اقدام به انتشار بروزرسانی‌های جدید در بازی می‌کنند و از این طریق، تاکنون باگ‌های بسیاری از بازی رفع شده است. استودیو Massive Entertainment، اخیرا در یک پست جدید در وب‌سایت Reddit، برخی از برنامه‌های خود برای انتشار آپدیت‌های بیشتر در طی هفته‌های آینده را شرح داده و از آن جمله، به رفع باگ‌های گزارش شده، ارتقاهای جزئی که درخواست شده‌اند، و همچنین اضافه شدن چند محتوای قابل بازی بیشتر در بازی را وعده داده است.

جزئیات این برنامه‌ها که در این صفحه قابل مشاهده است، در یکی از مهم‌ترین آن‌ها سازندگان قصد دارند «به زودی» و در جریان یک آپدیت، سطح دنیای ۵ (World Tier 5) را هم به بازی اضافه کنند. گفتنی است که تغییر سطح در دنیای این بازی، منجر به در دسترس قرار گرفتن محتواهای بیشتر و با درجات سختی متفاوت‌تر می‌شود. با در نظر گرفتن میزان غنا و چندلایه بودن دنیای این بازی در همین شرایط فعلی و در کنار پکیج کامل Endgame بازی، اضافه شدن World Tier 5 می‌تواند عمق و کیفیت دنیای بازی را نسبت به وضعیت فعلی هم بیش از پیش ارتقا دهد. یوبی‌سافت همچنین گرچه وعده داده که این آپدیت به زودی در دسترس قرار می‌گیرد، ولی بعید است با آپدیت این هفته ارتباطی داشته باشد.

غیر از اضافه شدن Tier 5 به دنیای بازی، استودیو مسیو برنامه اضافه کردن چند ویژگی جالب دیگر را هم به بازی دارد. تنظیمات Field of view و همچنین برای بازیکنان کنسولی، اضافه شدن گزینه «دویدن خودکار» از آن جمله هستند. Skill Mod و نحوه مجهز کردن مهارت‌ها و تخصیص آن‌ها در Tier های مختلف نیز به گفته سازندگان بازبینی خواهد شد. Massive گفته که در سمت سرور و همچنین در سمت بازیکنان نیز Patch هایی برای بهبود وضعیت اتصال اعمال می‌شوند. مشکلات دیگری نظیر ری‌ست نشدن چالش‌ها و امتیازات XP برای کلن‌ها، مهارت‌ها، از دست رفتن برخی اسکین‌ها و ... هم شناسایی شده و برطرف می‌شوند.

بازی The Division 2 هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی مگ از این بازی را نیز در اینجا مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.