نویسنده: فرشاد دوشنبه، 05 فروردين 1398
ساعت 15:00

تحلیلگران: اشتراک ماهانه‌ی Stadia حدود 15 دلار خواهد بود

جزئیات جدیدی در مورد هزینه‌ی استفاده از سرویس Stadia اعلام شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ از زمان معرفی سرویس Stadia در نمایشگاه GDC 2019 تا به امروز، جزئیات زیادی در مورد آن منتشر شده اما هنوز اطلاعات مهمی چون هزینه‌ی استفاده از این سرویس به اشتراک گذاشته نشده، این در حالی است که شرکت گوگل قصد دارد تا در فصل تابستان از عناوین موجود در سرویس Stadia رونمایی کند، اما بنظر نمی‌رسد که به این زودی قصد اعلام هزینه‌ی اشتراک سرویس جدید خود را داشته باشد.

اخیراً «لوییس وارد» (Lewis Ward) به عنوان یکی از تحلیلگران IDC، در مصاحبه‌ای به مقایسه‌ی هزینه‌ی اشتراک سرویس PlayStation Now شرکت سونی با Stadia پرداخته است:

خدمات PlayStation Now شرکت سونی، با پرداخت ماهانه 20 دلار در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد که با تخفیف‌هایی که ارائه می‌شوند، می‌توان با قیمت 10 دلار هم از این خدمات استفاده کرد. در رابطه با هزینه‌ی استفاده از این خدمات، باید جزئیات مختلفی نظیر مشتری مداری و هزینه‌های زیر ساخت‌ها را در نظر بگیرید و ببینید که یک استودیو برای دست یافتن به هدف مورد نظر خود، چه هزینه‌ای را از مصرف کنندگان دریافت خواهد کرد. از دید من، اگر Stadia بتواند لیستی شامل بیش از 500 عنوان (در زمان عرضه) ارائه کند و بخواهد ماهانه بیش از 50 بازی به لیست عناوین خود بیفزاید، هزینه‌ی اشتراک ماهانه‌ی آن حدود 15 دلار خواهد بود.

صحبت‌های وارد در حالی ارائه می‌شوند که «فیل هریسون» (Phil Harrison) به عنوان یکی از مدیران شرکت گوگل، در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که «تصمیم گیری‌ها در مورد مدل قیمتی سرویس Stadia گرفته شده»؛ به گفته‌ی هریسون، مدل قیمتی در نظر گرفته شده، پس از دو سال تحقیق بدست آمده و آن‌ها منتظر زمانی مناسب جهت اعلام آن هستند.

سرویس Stadia در سال 2019 در دسترس بازیکنان اروپا، انگلستان، کانادا و آمریکا قرار خواهد گرفت.

فرشاد | اخبار | 25/03/2019
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.