نویسنده: فرشاد دوشنبه، 05 فروردين 1398
ساعت 22:00

فروشگاه‌ها دیگر اجازه‌ی فروش کدهای عناوین دیجیتالی سونی را ندارند

بزودی تنها از طریق فروشگاه PS امکان خرید عناوین دیجیتالی ممکن خواهد بود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بزودی دیگر امکان خرید کدهای عناوین دیجیتالی کنسول PS4 از طریق خرده فروشی‌ها ممکن نخواهد بود. اخیراً شرکت سونی نامه‌ای را برای فروشگاه گیم استاپ ارسال و به آن‌ها اعلام کرده که دیگر اجازه‌ی فروش عناوین دیجیتالی کنسول PS4 را نداشته و به همین دلیل، دیگر کدی را برای فروش از طریق سونی دریافت نخواهند کرد، البته کدهای مربوط به محتوای اضافه و کارت‌های والت PSN همچنان برای فروش به این فروشگاه ارسال خواهند شد. بنابر اعلام سونی، بازیکنان جهت تهیه‌ی کدهای عناوین دیجیتالی PS4، از تاریخ 1 آوریل (برابر با 12 فروردین ماه سال 1398)، باید به فروشگاه پلی‌استیشن مراجعه کنند.

شرکت سونی همچنین کلیه‌ی کارت‌های باقی مانده در انبار خرده فروشی‌های سراسر دنیا را (در تاریخ گفته شده) غیرفعال خواهد کرد؛ همچنین این شرکت از گیم استاپ خواسته است تا وضعیت خرید مشتریانی که اقدام به پیش خرید نسخه‌ی دیجیتالی عناوین PS4 کرده‌اند را به پیش خرید نسخه‌ی فیزیکی تغییر دهد؛ البته شرکت سونی دو بازی Mortal Kombat 11 و Days Gone را جزو استثنائات اطلاعیه خود قرار داده و به خرده فروشی‌ها اجازه داده است که کدهای دیجیتالی دو عنوان گفته شده را تا یک هفته پس از تاریخ عرضه‌شان (23 آوریل (برابر با سه اردیبهشت) برای Mortal Kombat 11 و 26 آوریل (برابر با 6 اردیبهشت) برای Days Gone)) ارائه کنند.

عدم وجود قابلیتی جهت هدیه دادن عناوین دیجیتالی، بازیکنان را وادار می‌کرد که اقدام به خرید این نسخه‌ها از طریق خرده فروشی‌ها نمایند که با تصمیم جدید سونی، این راه هم برای آن‌ها مسدود شد، باید منتظر بود و دید که آیا شرکت سونی قابلیتی را جهت هدیه دادن عناوین دیجیتالی در فروشگاه پلی‌استیشن فعال خواهد کرد یا خیر.

فرشاد | اخبار | 25/03/2019
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.