نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 06 فروردين 1398
ساعت 13:00

مهم‌ترین رونمایی‌ها در اولین اپیزود State Of Play سونی

اولین اپیزود State Of Play سونی با نمایش چندین تریلر جدید پخش شد

1 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ پس از معرفی اولیه، سونی بامداد گذشته اولین اپیزود از سری برنامه‌های «State Of Play» را به صورت زنده و استریم پخش کرد. در این رویداد درباره تعدادی از عناوین موردانتظار و جدید پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن VR صحبت شد که در ادامه، ۶ نمایش مهم و بزرگ این رویداد جمع‌آوری شده است.

State Of Play نام یک سری برنامه استریمی جدید، با فرمتی مشابه Nintendo Direct شرکت نینتندو است که اولین اپیزود آن، بامداد اخیر پخش شد. با در نظر گرفتن اینکه سونی رویداد PSX 2018 را برگزار نکرد، و غایب بزرگ E3 2019 هم خواهد بود، سوالات زیادی درباره لاین‌آپ و عناوین در صف عرضه پلتفرم‌های PS4 و PlayStation VR در سال ۲۰۱۹ وجود دارد. برای رفع همین سوالات، سونی قصد دارد حداقل تا انتهای سال ۲۰۱۹، State of Play را به صورت منظم پخش کند و خوشبختانه در اولین اپیزود، جزئیات جالبی حداقل در زمینه عناوین چندماه آینده این دو پلتفرم به اشتراک گذاشته شده است.

در جریان اپیزود اول این برنامه، شب گذشته سونی درباره تعدادی از عناوین از قبل معرفی شده و موردانتظار مانند Days Gone، Concrete Genie، Blood & Truth صحبت کرد و البته چند بازی جدید از جمله Iron Man VR را هم معرفی کرد. در این رویداد همچنین گرچه صحبت‌های جالب دیگری هم مطرح شد، ولی برخلاف انتظارات، هیچ اشاره‌ای به سه عنوان بزرگ و شدیدا موردانتظار Death Stranding، Ghost of Tsushima و The Last of Us Part 2 نشد.

شما در ادامه ۶ نمایش و تریلر مهم در اولین اپیزود State Of Play را مشاهده می‌کنید:

 

رونمایی از Iron Man VR برای پلتفرم PlayStation VR

 

سونی کار خود با اولین اپیزود برنامه را با رونمایی از بازی جدید Iron Man VR برای پلتفرم PlayStation VR شروع کرد. این بازی که توسط استودیو Camouflaj و با همکاری سونی و Marvel Games ساخته شده، بازیکن را در حالتی اول شخص در جای کاراکتر معروف تونی استارک/آیرون من قرار می‌دهد. در تریلر معرفی بازی، شاهد صحبت آیرون من با دستیار دیجیتالی و هوشمند او یعنی Friday هستیم که ناگهان کاراکتر Ghost ظاهر می‌شود. پس از این، بازیکن از طریق هدست VR داخل کلاه‌خود آیرون من قرار می‌گیرد و باید مهاجمان را نابود کند.

این بازی قرار است در تاریخی نامشخص در سال ۲۰۱۹ عرضه شود.

 

رونمایی از Five Nights at Freddy’s VR Help Wanted

 

با وجود لیک شدن اولیه خبر در اوایل همین هفته، سونی به صورت رسمی بازی مخصوص پلی‌استیشن VR و واقعیت مجازی Five Nights at Freddy’s VR: Help Wanted را معرفی کرد. این بازی شامل همه مراحل از بازی اورجینال، به همراه تعدادی سناریو جدید خواهد بود. به گفته سونی، Five Nights at Freddy’s VR: Help Wanted در طول بهار ۲۰۱۹ منتشر می‌شود.

 

تریلر جدید داستانی از بازی Days Gone

 

بازی «دیز گان (Days Gone)»، عنوان بزرگ و AAA بعدی پلتفرم پلی‌استیشن 4 خواهد بود که پس از مدت‌ها انتظار و البته چند تاخیر، قرار است ماه آینده منتشر شود. به مناسبت همین اتفاق و البته مطابق پیش‌بینی‌ها، این بازی در اولین اپیزود از برنامه State Of Play دارای یک آیتم اختصاصی بود و در جریان آن، تریلر جدید داستانی به همراه نمایش‌های جدیدی از گیم‌پلی بازی پخش شد که در بالا مشاهده می‌کنید. بازی Days Gone در روز ۲۶ آوریل (۶ اردیبهشت) برای پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود.

 

تریلر جدید از Concrete Genie و اعلام تاخیر در عرضه این بازی برای پاییز ۲۰۱۹

 

رویداد State of Play همچنین از یک بخش اختصاصی برای عنوان Concrete Genie تشکیل می‌شد که پس از مدت‌ها، سرانجام یک نمایش جدید از این بازی استودیو PixelOpus هم پخش شد. علیرغم خوشحالی بابت این موضوع، البته نکته دیگری هم وجود دارد، آن هم اینکه حالا عرضه بازی، با چند ماه تاخیر و در پاییز پیش رو صورت می‌گیرد.

 

تریلر جدید و همچنین مشخص شدن تاریخ انتشار بازی Blood & Truth

 

یکی از عناوین موردانتظار PS VR که هنوز تاریخ انتشار مشخصی نداشت، عنوان Blood & Truth بود. این بازی نیز در جریان State of Play مورد اشاره قرار گرفت و غیر از نمایش یک تریلر جدید، حالا تاریخ عرضه بازی نیز برای روی ۲۸ می (۷ خرداد) اعلام شده است.

 

تریلر جدید Mortal Kombat 11 و رونمایی از شخصیت‌های Jax، Liu Kang و Kung Lao

 

یکی دیگر از بخش‌های جالب رویداد شب گذشته State of Play، نمایش یک تریلر جدید از بازی موردانتظار Mortal Kombat 11 بود. این بازی که در هفته آینده میزبان یک دوره آزمایشی بتای محدود و بسته هم هست، حالا از چند شخصیت قدیمی این سری نیز پرده‌برداری کرده است. در جریان تریلر شب گذشته از این بازی، سه شخصیت Jax، Liu Kang و Kung Lao به عنوان کاراکترهای قابل بازی دیده شدند. بازی مورتال کامبت 11 قرار است در روز ۲۳ آوریل (۳ اردیبهشت) منتشر شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.