نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 19 فروردين 1398
ساعت 16:00

کارگردان و بازیگر Death Stranding در یک پنل مشترک شرکت می‌کنند

کوجیما، ریداس و کیلی به زودی پنلی را در فستیوال فیلم ترایبکا برگزار می‌کنند

1 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به تازگی فاش شده که در جریان فستیوال فیلم ترایبکا در اواخر آوریل، هیدئو کوجیما و نورمن ریداس نیز در یک پنل ویژه و به میزبانی «جف کیلی» شرکت خواهند داشت. ریداس و کوجیما که درحال حاضر روی پروژه Death Stranding کار می‌کنند، قرار است در این پنل درباره «توسعه مرزها در صنعت بازی و همکاری مشترک خودشان» صحبت کنند.

با توجه به تاییدیه اخیر، قرار است به زودی کارگردان بازی مورانتظار «دث استرندینگ (Death Stranding)» و بازیگر نقش اصلی این بازی، به صورت مشترک در یک جلسه حضور پیدا کرده و صحبت‌های تازه‌ای را درباره تجربه‌های کسب شده از همکاری در پروژه‌های اخیر مطرح کنند. این پنل که قرار است در جشنواره فیلم ترایبکا در ۲۵ آوریل (۵ اردیبهشت) برگزار شود، توسط جف کیلی، مجری همیشگی رویداد Game of the Year میزبانی می‌شود؛ در این رابطه گرچه آن‌ها قصد دارند از تجربه بازی‌سازی، و تلاش برای بالاتر بردن استانداردهای صنعت گیم صحبت کنند، ولی انتظار می‌رود که در این پنل از بازی دث استرندینگ هم خبرها و جزئیات بیشتری به اشتراک گذاشته شود.

کوجیما و نورمن ریداس، حتی تا قبل از دث استرندینگ نیز سابقه همکاری با هم و در پروژه «Silent Hills» را داشتند؛ نسخه جدیدی از مجموعه محبوب «سایلنت هیل» که قرار بود توسط کوجیما ساخته شود، ولی درنهایت توسط شرکت کونامی کنسل شد. کوجیما همچنین دوستی سابقه‌داری با مجری مراسم جوایز سال یعنی جف کیلی دارد و از همین رو، می‌توان انتظار داشت که پنل جذابی با حضور این سه برگزار خواهد شد. همان طور که اشاره شد، این پنل قرار است درباره تجربیات حاصل از همکاری مشترک کوجیما و ریداس در طول چند سال اخیر باشد، که به نظر بعید است آن‌ها به بازی شدیدا موردانتظار دث استرندینگ اشاره‌ای نداشته باشند. با این وجود، این انتظار نیز وجود ندارد که در جریان یک پنل در یک جشنواره فیلم، شاهد فاش شدن اطلاعات یا نمایش خیلی بزرگی از این بازی انحصاری سونی باشیم.

بازی Death Stranding هم‌اکنون توسط استودیو Kojima Productions در حال ساخت است، و قرار است در تاریخی نامشخص برای پلتفرم پلی‌استیشن 4 عرضه شود. پیرامون این بازی، اخیرا فاش شد که پروژه توسعه بازی توسط کوجیما پروداکشنز هم‌اکنون در یک مرحله کلیدی قرار دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.