نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 19 فروردين 1398
ساعت 13:00

کوتاکو شایعه Watch Dogs 3 در لندن را تایید کرده است

جیسون شرایر، اخیرا گمانه‌زنی Watch Dogs 3 در لندن را تایید کرده است

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ براساس گزارش جدید کوتاکو و جیسون شرایر (Jason Schreier)، ظاهرا می‌توان گمانه‌زنی به جریان افتادن وقایع بازی Watch Dogs 3 در شهر لندن را بیشتر جدی گرفت. این شایعه مدت‌هاست که درباره نسخه دنباله Watch Dogs 2 وجود دارد.

شایعه وقوع بازی Watch Dogs 3 در شهر لندن، به فاصله کوتاهی پس از اعمال تغییراتی کوچک در پایان‌بندی نسخه دوم سری Watch Dogs مطرح شد و در ادامه، تاکنون چندین گمانه‌زنی مرتبط نیز در همین ارتباط منتشر شده است. در تازه‌ترین اشاره به این گمانه‌زنی، اخیرا جیسون شرایر از کوتاکو نیز در این زمینه اظهار نظر و آن را تایید کرده است. جیسون شرایر، یکی از خبرنگاران شناخته شده صنعت بازی است که خصوصا در چند وقت اخیر، به خاطر پوشش خبرها درباره شرایط سخت کاری کارمندان «بایوور» جنجالی شده بود. شرایر همچنین به تازگی درباره نسخه بعدی سری اساسینز کرید نیز اظهارنظرهایی مطرح کرده بود که می‌توانید در بازی‌مگ مطالعه کنید.

در مطلب اخیر وب‌سایت Kotaku و اشاره به رخ دادن وقایع تاریخی بازی بعدی سری Assassin’s Creed در عصر وایکینگ‌ها، شرایر به نکته دیگری هم اشاره کرد و گفته که «پچ جدیدی که برای Watch Dogs 2 منتشر شده بود، همچنین یک سرنخ بزرگ را درباره بازی Watch Dogs 3 داد که می‌گوید دنیا و پیش‌زمینه بعدی که قرار است وارد آن شویم در لندن خواهد بود (که البته همین‌طور هم هست).» اشاره شرایر، به آپدیت عجیبی بود که یوبی‌سافت در سال ۲۰۱۷ برای بازی Watch Dogs 2 منتشر کرد و به بازیکنان توصیه کرد که وقایع پایانی بازی را مجددا تماشا کنند. این تغییر، به صورت بسیار جزئی بود که در آن یادکردها و مختصات جغرافیایی مرموزی دیده می‌شد؛ جزئیاتی که ظاهرا به شهر لندن اشاره داشتند.

گفتنی است که این اولین بار نیست که یوبی‌سافت در یک بازی، به عناوین دیگر خود حتی از سری‌های دیگر اشاره دارد. در یک مورد و در همین بازی Watch Dogs 2، یک ایستر اگ درباره بازی Pioneer مخفی شده بود که مدتی پیش، خبرهایی درباره کنسل شدن این پروژه توسط یوبی‌سافت منتشر شد. با این حال اخیرا فاش شده که این پروژه، گرچه کاملا هم لغو نشده اما با تغییرات بسیار زیادی در حال پیگیری و ساخت است. پیرامون وقایع بازی سوم سری واچ داگز در شهر لندن، باز هم در خود نسخه دوم بود که یک آپدیت باعث مطرح شدن شهر لندن شد؛ شایعه‌ای که ظاهرا با جمله (که البته همین‌طور هم هست) جیسون شرایر، می‌توان به آن جدی‌تر نیز توجه کرد.

شرکت یوبی‌سافت، البته تاکنون حتی خود Watch Dogs 3 را هم تایید نکرده است. با این حال در این زمینه نظریاتی وجود دارد که این شرکت ممکن است در جریان E3 2019، این بازی را رونمایی کند. آخرین نسخه از سری واچ داگز یعنی Watch Dogs 2، هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر در دسترس قرار دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.