نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 19 فروردين 1398
ساعت 09:00

طرفداران همچنان باید منتظر خبرهای جدید The Last of Us 2 باشند

ناتی داگ هنوز آماده انتشار خبرهای بزرگ درباره لست آو آس 2 نیست

4.5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ مدیر روابط عمومی استودیو Naughty Dog، اخیرا در پاسخ به سوالی درباره بازی The Last of Us Part 2 گفته که ناتی داگ هنوز آماده ارائه خبرهای جدید درباره این بازی نیست، ولی وقتی شرایط فراهم شد اطلاعات تازه‌ای درباره آن منتشر می‌کند.

جدیدترین محصول استودیو خوشنام ناتی داگ، بازی The Last of Us Part 2 است که به عنوان یکی از موردانتظارترین بازی‌های چند سال اخیر پلی‌استیشن 4 مطرح بوده است. این بازی، نسخه دنباله بازی اول The Last of Us است؛ بازی که از زمان عرضه سال ۲۰۱۳ تاکنون، به عنوان یک بلاک‌باستر شدیدا محبوب با تحسین‌های سراسری و استقبال بی‌سابقه‌ای مواجه بوده است. با در نظر گرفتن موفقیت بسیار بالای بازی اول، اصلا سورپرایزکننده نیست که میلیون‌ها طرفدار، پیگیر خبرهای جدیدتر و هرگونه اطلاعات تازه از این بازی باشند. با این حال نکته مهم درباره آخرین ساخته ناتی داگ، این است که این بازی به عنوان یکی از پرچمداران پلتفرم PS4، با وسواس بالایی درحال ساخت است و پس از گذشت سه سال از رونمایی، ناتی داگ هنوز به وعده اولیه که «تا زمان نزدیک نشدن به موعد عرضه، تاریخ انتشار بازی فاش نمی‌شود»، عمل نکرده است.

ناتی داگ پس از رونمایی از این بازی، نمایش یک تیزر درباره شدت بی‌رحمی دنیای بازی و سپس یک گیم‌پلی تریلر که در E3 2018 به اشتراک گذاشته شد، به غیر از خبرهای پراکنده تاکنون نمایش بزرگی درباره بازی نداشته و با در نظر گرفتن عدم حضور سونی در E3، مشخص هم نیست که موعد انتشار خبرهای بزرگ بعدی درباره بازی چه زمانی خواهد بود. در این رابطه غیر از چند شایعه و گمانه‌زنی، مدتی پیش سازنده موسیقی متن بازی یعنی «گوستاوو سانتایولالا (Gustavo Santaolalla)» هم گفته بود که طرفداران «به زودی» امکان تجربه بازی را پیدا خواهند کرد که در کنار دیگر گزارش‌ها، همگی نشان از عرضه احتمالی بازی در سال ۲۰۱۹ دارد. علیرغم همه این امیدواری‌ها، به نظر می‌رسد که ناتی داگ همچنان مایل است انتظارات برای نمایش دموهای بیشتر یا اعلام تاریخ عرضه بازی را پایین نگه دارد. در این رابطه، آرن میر (Arne Meyer) مدیر روابط عمومی ناتی داگ در حساب توییتری خود در پاسخ به طولانی شدن انتظار برای خبرهای جدیدتر از بازی گفت:

خیلی در این زمینه نمی‌توانم صحبت کنم! ولی وقتی آمادگی پیدا کنیم، چیزهای جدیدی منتشر می‌کنیم. از صبر شما و همه طرفداران ممنون هستیم.

کامنت جدید میر نشان می‌دهد که تقریبا پس از یک سال از نمایش گیم‌پلی تریلر بازی، طرفداران همچنان باید منتظر یک خبر جدید از این بازی باقی بمانند و حداقل در آینده نزدیک، قرار نیست چنین خبرهایی منتشر شود. بازی «لست آو آس 2» هم‌اکنون توسط ناتی داگ و برای پلتفرم پلی‌استیشن 4 در دست توسعه قرار دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.