نویسنده: عرفان رحیمی صادق سه شنبه، 09 مهر 1398
ساعت 22:46

Destiny 2: Shadowkeep پرفروش‌ترین بازی Steam است

5 از 5

 وقتی که بسته گسترش دهنده‌ی Shadowkeep برای بازی Destiny 2 در شبکه استیم برای کاربران پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار گرفت و درهای خودش را به روی تعداد زیادی از بازی‌بازان گشود، نشان داد که Bungie قدم رو به جلوی بزرگی در جهت بهبود عملکرد بازی‌های پلتفرم رایانه‌های شخصی برداشته است. اکنون بلافاصله پس از این که این بازی در شبکه استیم در دسترس قرار داده شد، Bungie شاهد اعداد و ارقام شگفت انگیزی در فروش عنوان لوتر شوتر خود بوده است.

Destiny 2: Shadowkeep که بسته گسترش دهنده‌ی پیش رو برای همین عنوان شوتر اول شخص می‌باشد، امروز به طور رسمی به عرضه رسیده است و در حال حاضر در صدر لیست پرفروش‌ترین بازی‌های استیم قرار گرفته. در واقع این بسته‌ی گسترش دهنده، دو رتبه‌ی برتر این لیست را از آن خودش کرده به طوری که نسخه استاندارد آن در جایگاه اول پرفروش‌ترین بازی‌های شبکه استیم قرار گرفته و رتبه دوم هم به نسخه Digital Deluxe آن رسیده است.

Destiny 2: Shadowkeep در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد که نسخه رایانه شخصی آن از طریق شبکه استیم قابل تهیه است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.