نویسنده: مهدی افتخاری شنبه، 30 شهریور 1398
ساعت 16:08

عنوان Project Resistance یک بخش داستانی تک نفره هم خواهد داشت

Resident Evil Project Resistance فقط یک بازی چند نفره آنلاین نیست

4.5 از 5

موفقیت بزرگ Resident Evil 2، باعث شد تا طرفداران این فرنچایز انتظار معرفی شدن نسخه بازسازی Resident Evil 3 Nemesis را داشته باشند؛ به خاطر همین زمانی که عنوان Resident Evil Project Resistance معرفی شد بسیاری از بازیکنان نا امید شدند و با توجه به تاریخچه نه چندان خوب Spin-offهای این فرنچایز، واقعا حق دارند که نا امید شوند. با این وجود، Capcom اعلام کرده که عنوان Project Resistance یک بازی فوق العاده در ژانر وحشت بقا خواهد بود. همانطور که می‌دانید، Project Resistance یک بازی مولتی پلیر آنلاین است که شباهت زیادی به Horde یا Survival Mode دارد. در بازی چهار بازیکن باید در برابر موجودات جهش یافته Umbrella مقاومت کرده و با همکاری یکدیگر از مکانی که آمبرلا آن‌ها را زندانی کرده است فرار کنند. یک بازیکن دیگر نیز در نقش فردی به نام Mastermind خواهد بود که این فرد این موجودات جهش یافته را کنترل می‌کند و در واقع باید برای نابودی چهار بازیکن دیگر تلاش کند. اما طبق گفته کپکام، Project Resistance فقط دارای یک بخش چند نفره آنلاین نیست.

تهیه کننده بازی، ماساچیکا کاواتا(Masachika Kawata) در مصاحبه خودش با Playstation Blog در مورد ساختار بازی صحبت کرد و گفت با وجود اینکه تمرکز اصلی بازی بخش چند نفره آن است، یک بخش تک نفره داستان محور نیز در آن وجود خواهد داشت.

ورژنی که ما در TGS 2019 به نمایش گذاشتیم مربوط به بخش چند نفره بازی بود؛ اما بدون شک مطلع هستیم که بسیاری از طرفداران Resident Evil، انتظار دارند یک بخش داستانی خوب نیز در بازی وجود داشته باشد. و برای اینکه بتوانیم طرفداران را راضی نگه داریم یک بخش تک نفره هم در بازی قرار خواهیم داد که روی داستان تمرکز خواهد داشت.

همانطور که گفته شد، رزیدنت ایول فرنچایزی است که هیچکدام از اسپین آوهایش به عناوین عالی و شایسته توجهی تبدیل نشدند؛ اما امیدواریم که این قضیه در مورد ساخته جدید کپکام صحت نداشته باشد و این بازی بتواند انتظارات ما را برآورده کند. عنوان Project Resistance برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان و پی اس 4 تایید شده اما هنوز هیچ خبری از تاریخ انتشار آن نیست. در ادامه می‌توانید اولین تریلر از گیم پلی بازی را مشاهده کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.