نویسنده: عرفان رحیمی صادق جمعه، 12 مهر 1398
ساعت 13:10

جزئیات بخش Spec Ops Survival بازی COD: Modern Warfare مشخص شد

5 از 5

عنوان Call of Duty: Modern Warfare در چند قدمی ما است که احتمالا بخش بتل رویال هم پس از عرضه آن به این بازی اضافه خواهد شد. اما یکی از بهترین و هیجان انگیز‌ترین بخش‌هایی که در نسخه اصلی این بازی وجود دارد، Spec Ops است که به مدت یک سال در انحصار کاربران پلی‌استیشن ۴ این بازی قرار خواهد داشت. امروز ما جزئیات تازه‌ای از محتویات این بخش به دست آورده‌ایم که با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

همانطور که در یک ایمیل تبلیغاتی از طرف شرکت سونی مشخص شده است، این بخش شباهت بسیار زیادی به چیزی که در عنوان Modern Warfare 3 داشت دارد که شما باید در آن به صورت co-op با موج‌های متعددی از دشمنان رویارویی کنید. بخش Horde در عنوان تازه منتشر شده‌ی Gears 5 نیز به همین شکل است. در این ایمیل چنین آمده که:

بخش Spec Ops Survival یک بخش co-op برای کاربران نسخه پلی‌استیشن ۴ بازی Call of Duty: Modern Warfare است که شما باید در آن با همکاری سه نفر دیگر از دوستان خود، با نیروهای دشمن جدالی سخت و نفسگیر داشته باشید. شما در این بخش با موج‌های زیادی از دشمنان رو به رو خواهید شد که کم کم سخت‌تر می‌شوند و بر اساس تجربیات خود، مبارزات متفاوتی بر علیه شما به کار خواهند گرفت. برای یک مبارزه‌ی سخت با همکاری دوستان خود و لذت بردن از یک مبارزه‌ی بی پایان خودتان را آماده کنید. 

عنوان Call of Duty: Modern Warfare قرار است در تاریخ ۳ آبان برابر با ۲۵ اکتبر برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شود.

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: آبان 1393
    نظرها: 84
    تشکر: 71
    تشکرشده: 96
    کنسول‌های بازی:

    آخ آخ بدجوری دلم تنگ شده برای Survival Mode مدرن وارفیر 3:in-lo: امیدوارم به قشنگی همون درستش کرده باشن. فقط نمیفهمم این چه حرکتیه که میخوان برای یک سال این بخش رو انحصاری PS4 نگه دارن!

    آخرین بار در تاریخ حدود 4 سال قبل توسط Projacker ویرایش شد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.