نویسنده: عرفان رحیمی صادق جمعه، 12 مهر 1398
ساعت 14:03

همه‌ی درجه سختی‌های Last of Us 2 سختی خاص خودشان را خواهند داشت

1 از 5

کسانی که نسخه اول The Last of Us را بازی کرده باشند، می‌دانند که یک سری جزئیات کلیدی در این بازی وجود دارد که باعث تندتر شدن ضربان قلب شما می‌شوند. همان لحظاتی که شما را چنان تحت فشار قرار می‌دهند که دچار تنش می‌شوید؛ مخصوصا زمان مواجهه با Clicker های زشت و بدفرم و یا زمانی که می‌خواهید در حضور دشمنان کاملا ساکت و بی حرکت باقی بمانید. خوشبختانه در نسخه پیش روی این بازی، این لحظات پرتنش بیشتر خواهند بود و فشار بسیار بیشتری روی شما به عنوان گیمر ایجاد خواهند کرد. اگر تریلرهای این بازی را تا به حال مشاهده کرده باشید، قطعا متوجه شده‌اید که مخفی کاری یکی از مهم‌ترین فاکتورها در حفظ بقای شما در این دنیای آخرالزمانی خواهد بود. 

اخیرا نشریه‌ی اسپانیای زبانِ 3D Juegos این شانس را داشته تا از نیل دراکمن، کارگردان عنوان The Last of Us Part II، درمورد نحوه‌ی عملکرد درجه سختی این بازی در ماجراجویی Ellie پرس و جو کند. دراکمن هم چنین پاسخ داده که فارغ از هر درجه سختی که بازی‌بازان برای انجام دادن این عنوان انتخاب کنند، برای این که بازی‌بازان بدون نیاز به سطح مهارت‌های خود، از تجربه انجام دادن این بازی نهایت لذت ممکن را ببرند، آن احساس تنش و اضطراب همیشه در این بازی حفظ خواهد شد.

همچنین دراکمن درمورد این موضوع نیز صحبت کرد که گزینه‌های دسترسی که در این بازی قرار داده شده، باعث می‌شود که هیچ کس احساس نکند به حال خودش رها شده و سازندگان توجهی به این دسته از افراد نداشته‌اند. سازندگان این بازی به مهارت‌های دیداری و شنیداری همه مردم توجه کرده‌اند تا همه بتوانند از این بازی لذت ببرند. دراکمن درمورد این موضوع چنین گفت که:

ما گزینه‌های دسترسی زیادی در این بازی داریم و می‌دانیم که مهارت‌های هیچ کس با دیگران برابر نیست و مهارت‌های دیداری و شنیداری هر کسی با بقیه متفاوت است. ما می‌خواهیم مطمئن باشیم که همه مردم می‌توانند از تجربه انجام دادن این بازی لذت کافی ببرند.

همچنین در راستای داشتن یک تجربه‌ی سخت‌تر و پرتنش‌تر، بازی‌بازان می‌توانند قابلیت Listening Mode را غیر فعال کنند که باعث سخت‌تر شدن بازی خواهد شد. این بازی قرار است سرانجام در تاریخ ۲ اسفند ماه امسال برابر با ۲۱ فوریه ۲۰۲۰ میلادی برای پلی‌استیشن ۴ عرضه شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.