نویسنده: عرفان رحیمی صادق شنبه، 13 مهر 1398
ساعت 11:25

مایکروسافت: Xbox Scarlett دوربین 4K نخواهد داشت

0 از 5

با توجه به این که نسل جدید کنسول‌های ویدیویی در چند قدمی ما هستند و ما تا چند ماه دیگر اولین کنسول از نسل بعد را در اختیار خواهیم گرفت، شایعات و حرف و حدیث‌ها درمورد ویژگی‌ها و مشخصات آن‌ها روز به روز در حال افزایش است که برخی از آن‌ها از منابع معتبری منتشر می‌شوند اما برخی دیگر ارزش چندان زیادی ندارند. اکنون ما شایعه جدیدی درمورد نسل بعدی کنسول‌های خانواده ایکس‌باکس به دست آورده‌ایم که به شدت توسط خود مایکروسافت رد شده. این شایعه درمورد دوربینی بود که ادعا شده بود در این کنسول به کار گرفته شده و یکی از کلیدی‌ترین ویژگی‌های نسل بعدی کنسول‌های خانواده ایکس‌باکس خواهد بود.

وبسایت تکنولوژیِ Gizmodo در یک مقاله‌ی طولانی و مفصل اقدام به انتشار اطلاعاتی کرده که به ادعای خود آن‌ها مشخصات و ویژگی‌های پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس اسکارت را که تا به حال فاش شده، اعلام کرده است. اطلاعات بسیار زیادی از این دو کنسول در این مقاله منتشر شده است اما یکی از ویژگی‌های اعلام شده برای کنسول‌های نسل بعد این بود که Xbox Scarlett دارای یک دوربین 4K خواهد بود که می‌تواند در سیستم استریمرها یکپارچه سازی شود و گزینه‌های مختلفی در اختیار آن‌ها قرار دهد. گفته شده بود که این ویژگی یک جورایی تلاشی ذاتی بود که این شرکت در عرضه‌ی ایکس‌باکس وان با ویژگی‌های دوربین Kinect قصد داشت انجام دهد اما در نهایت عملی نشده بود و این بار در نسل نهم با تکمیل این پروژه، آن را عملی کرده است. 

به هر حال خود شرکت مایکروسافت مدتی پس از انتشار این مقاله وارد بحث در این سایت شد و تایید کرد که بخش‌هایی از این مقاله درست نیست و گفت که اسکارلت هیچ نوع دوربین 4K نخواهد داشت. به این ترتیب برای استریم کردن در نسل بعد هم نیاز به در اختیار داشتن تجهیزات جداگانه برای این کار خواهید داشت.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.