نویسنده: عرفان رحیمی صادق شنبه، 13 مهر 1398
ساعت 11:48

موسیقی RE 3 در Project Resistance شنیده شده است

5 از 5

عنوان Project Resistance آخرین نسخه‌ی اسپین آف از سری Resident Evil است که قرار است به زودی از راه برسد. یک بتای محدود در حال حاضر از این بازی در حال انجام شدن توسط بازی‌بازان است. این عنوان یک بازی چهار در برابر یک است که تمرکز آن روی بخش مولتی پلیر گذاشته شده که در آن گروهی از بازماندگان باید با یک Mastermind که دائم برای آن‌ها دردسر درست می‌کند، مبارزه کنند. بر اساس گزارش کاربران، موسیقی آشنایی از این بازی به گوش رسیده که شاید نشان دهنده‌ی چیزهای تازه بیشتری داشته باشد که در راه هستند.

کاربرانی که نسخه بتای این بازی را تجربه‌ کرده‌اند، اعلام می‌کنند که یک موسیقی از اتاق بارگذاری بازی Resident Evil 3 در بتای Project Resistance به گوش می‌رسد که همیشه در حال پخش شدن نیست اما وقتی هم که پخش می‌شود، به طور کاملا واضح قابل شنیدن است.

خب این موضوع چه معنایی دارد؟ این موسیقی می‌تواند فقط یک Easter Egg جالب باشد اما قطعا چیزی بیشتر از این است. با توجه به این که نسخه‌ی بازسازی شده‌ی Resident Evil 2 چقدر موفق بود، به نظر می‌رسد که از راه رسیدن یک نسخه‌ی بازسازی شده از Resident Evil 3 هم دور از ذهن نیست چرا که شایعات آن هم مدتی است همه جا به گوش می‌رسد. Project Resistance هنوز تاریخ عرضه دقیقی ندارد. 

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.