نویسنده: عرفان رحیمی صادق جمعه، 19 مهر 1398
ساعت 13:12

میازاکی: ساخت Bloodborne 2 با من نیست

0 از 5

شرکت فرام سافتور در طی یک دهه اخیر یا حتی بیشتر، عناوین و بازی‌های بی نظیری تولید کرده است. قطعا سری Dark Souls شناخته شده‌ترین اثر آن‌ها است اما Sekiro: Shadows Die Twice نیز با عرضه حدود ۳.۸ میلیون نسخه در سراسر دنیا، یکی از موفق‌ترین بازی‌های این شرکت بود که امسال عرضه شد. این استودیو در حال حاضر مشغول ساخت Elden Ring است که یک عنوان اکشن نقش آفرینی جدید با همکاری George R.R. Martin، نویسنده سریال بازی تاج و تخت، می‌باشد.

با این حال این سوال هنوز هم پاسخ داده نشده که پس Bloodborne 2 چطور؟ آیا قرار است ما دنباله عنوان انحصاری بی نظیر پلی‌استیشن ۴ که در سال ۲۰۱۵ عرضه شده بود را ببینیم؟‌ هیدتاکا میازاکی، کارگردان و خالق این عنوان، در مصاحبه جدیدی که با Gamespot Brazil داشت، پاسخی در این زمینه داد و گفت:

درمورد Bloodborne 2... متاسفانه ساخت این بازی بر عهده من نیست.

این پاسخ در واکنش به سوالی گفته شد که از وی پرسیده بود نسخه دوم این بازی چه تغییراتی نسبت به نسخه اول خواهد داشت. وی در ادامه چنین اضافه کرد که:

من سعی می‌کنم بیش از حد به المان‌هایی که دوست دارم بهبود دهم، پس از عرضه یک بازی فکر نکنم. اما اگر زمانی این بازی را می‌ساختم، دوست داشتم Chalice Dungeonها و Blood Gem ها را بهبود دهم و جزئیات بیشتری به آن‌ها اضافه کنم و بیشتر در این زمینه کار کنم. من پتانسیل اضافه کردن چیزهای بیشتر را در آن می‌بینم.

این توضیحات در واکنش به این که وی دوست دارد که بهبودهایی به دنباله این بازی اضافه شود، داده شد. البته منطقی است که میازاکی در این رابطه تصمیم گیرنده نیست چرا که این IP به شرکت سونی تعلق دارد و به همین علت هم در این چند سال خبری از آن به گوش نرسیده و مثل سایر بازی‌های این توسعه دهنده به پلتفرم‌های دیگر راه پیدا نکرده است و همچنان در اختیار پلی‌استیشن قرار دارد. 

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.