نویسنده: عرفان رحیمی صادق دوشنبه، 22 مهر 1398
ساعت 11:17

چرا Watch Dogs: Legion در آمریکا ادامه پیدا نکرد؟

5 از 5

سری بازی‌های Watch Dogs از زمان عرضه اولین نسخه این سری، در اوایل نسل هشتم کنسول‌های ویدیویی تبدیل به یک برند بزرگ برای Ubisoft شد اما قطعا Ubisoft به رشد این سری ادامه خواهد داد و آن را بیشتر گسترش خواهد داد و ظاهرا نقشه‌های زیادی برای بزرگ‌تر کردن این سری دارند. به عنوان مثال، این کاری است که آن‌ها سعی دارند در عنوان پیش روی Watch Dogs: Legion  نیز انجام دهند. اگر بخواهم دقیق‌تر اشاره کنم، آن‌ها این بار با ستینگ و محل جریان داشتن این بازی می‌خواهند این کار را انجام دهند و این فرنچایز را گسترش دهند. 

در حالی که نسخه‌های قبلی این سری هر دو در شهر‌های مختلف آمریکا جریان داشتند، Watch Dogs: Legion تصمیم گرفت داستان این سری را به شهر لندن ببرد و به گفته‌ی Clint Hocking، کارگردان نوآوری این بازی، آن‌ها این کار را برای بزرگ‌تر کردن برند و جهانی‌تر کردن آن انجام داده‌اند. به گفته‌ی او، سازندگان این بازی قصد داشتند مشکلات را به خارج از آمریکا منتقل کنند و این گونه بود که برای Watch Dogs: Legion تصمیم گرفتند از شهر لندن به عنوان ستینگ بازی استفاده کنند. Hocking درمورد این موضوع چنین گفت که:

برای بزرگ‌تر کردن برند Watch Dogs، نیازی ندارید در آمریکا گیر کنید. شما باید وارد یک دنیای جدید شوید. یک سری مشکلات هم در بخش‌های مختلف دنیای بازی وجود داشت، بنابراین من فکر کردم جالب خواهد بود که اگر روی آن تمرکز کنم.

Watch Dogs Legion قرار است در تاریخ ۱۵ اسفند برابر با ۶ مارس ۲۰۲۰ برای PC, PS4 و Xbox One به عرضه برسد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.