نویسنده: عرفان رحیمی صادق دوشنبه، 22 مهر 1398
ساعت 11:34

دنیای Fortnite توسط یک سیاه چاله بلعیده شد

0 از 5

The End، آخرین رویداد بزرگ بازی Fortnite، از دو روز قبل که معرفی شده بود، باعث به وجود آمدن شور و شوق زیادی میان کاربران این بازی شده بود. به عنوان حسن ختام فصل دهم این بازی، رویداد The End توسط موشکی که به هوا پرتاب شده بود، اوج گرفت. با این حال، تعدادی موشک جدید دیگر نیز پس از آن به آسمان پرتاب شد و به نزدیکی سیاه چاله معلق برخورد کردند و سپس توسط آن بلعیده شدند. 

مدت کوتاهی پس از آن، یک موشک دیگر از آسمان پرتاب شد و به نقشه برخورد کرد و تاثیر بسیار بزرگی روی همه چیز گذاشت؛ از بازیکنان گرفته، تا Battle Bus و المان‌های نقشه. چه چیزی از آن باقی ماند؟ تنها یک سیاه چاله و دکمه‌ای که در گوشه سمت راست تصویر روی آن نوشته شده Exit. بازی‌بازان نمي‌توانند به مسابقات جدید جوین شوند و Fortnite رسما به پایان رسیده است. 

البته این می‌تواند شروع یک چیز جدید هم باشد. چپتر دوم Fortnite مدتی پیش توسط اپ استور ایتالیا فاش شده است که نشان می‌دهد یک نقشه جدید از این بازی در راه است. اما شاید سازندگان ناگهان تصمیم گرفتند همه چیز را کلا از بین ببرند و این بازی را به پایان برسانند. فعلا باید منتظر باشیم و ببینیم اتفاق بعدی چیست و چه بالایی قرار است به سر Fortnite بیاید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.