نویسنده: عرفان رحیمی صادق سه شنبه، 23 مهر 1398
ساعت 11:13

Call of Duty: Modern Warfare هیچ لوت باکسی نخواهد داشت

0 از 5

عنوان Call of Duty: Modern Warfare ده روز دیگر به عرضه می‌رسد اما هنوز هم نگرانی کاربران بابت سیستم محتویات شانسی و لوت باکس درمورد این بازی سر جای خودش باقی است. با توجه به این، شایعات زیادی به گوش می‌رسد که اثر جدید Infinty Ward به دنبال به کار بردن این ویژگی‌ها در عنوان جدید خود است اما خوشبختانه Joel Emslie، کارگردان این استودیو، که قبلا گفته بود مسیر بازی‌بازان از این نظر کاملا پاک سازی شده است، در یک بیانیه جدید در این زمینه شفاف سازی کرده و منظور خودش از این حرف را توضیح داده است. 

چیزی که من در حال حاضر می‌توانم بگویم این است که قطعا ما در حال حاضر روی هیچ نوعی از مکانیزم یا سیستم شانسی یا پرداخت درون برنامه‌ای کار نمی‌کنیم. به جز این، عملکردهای مختلف فقط از طریق گیم پلی آزاد سازی خواهند شد. با ما همراه باشید، ما در حال برنامه ریزی کردن هستیم تا اطلاعات بیشتری در هفته جاری در این زمینه منتشر کنیم.

در ظاهر که همه چیز خوب و مرتب به نظر می‌رسد اما ما هنوز هم باید صبر کنیم و ببینیم چه نتیجه‌ای حاصل می‌شود. عدم وجود آن ها در زمان عرضه به معنی این نیست که در آینده نیز نمی‌توانند اضافه شوند. به هر حال فعلا باید برای شفاف سازی بیشتر صبر کنیم.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.