نویسنده: عرفان رحیمی صادق سه شنبه، 23 مهر 1398
ساعت 11:00

Cyberpunk 2077 احتمالا روی Nintendo Switch منتشر نخواهد شد

0 از 5

هیچ یک از ما تصور نمی‌کردیم که از میان این همه بازی مختلف، The Witcher 3 برای نینتندو سوییچ پورت شود اما Saber Interactive و CD Projekt Red جادو کردند و این بازی به زودی برای این کنسول ترکیبی عرضه خواهد شد. سال گذشته CD Projekt Red بازی بعدی خود به اسم Cyberpunk 2077 را منتشر خواهد کرد که قرار است از نهایت قدرت کنسول‌های نسل هشتمی استفاده کند. اما آیا هیچ شانسی وجود دارد که این بازی هم یک روز برای سوییچ پورت شود؟

خب، همانطور که حدس می‌زنید، این احتمال بسیار ضعیف است. در یک مصاحبه جدید از John Mamais، مدیر اداره Krakow در CD Projekt Red، در این رابطه سوال پرسیده شد که آیا این عنوان نقش آفرینی هرگز برای نینتندو سوییچ هم منتشر خواهد شد یا خیر؟ و او هم صحبت پورت نینتندو سوییچ The Witcher 3 را به میان آورد و اظهار کرد که هیچ کس هیچ وقت حتی تصور هم نمی‌کرد چنین چیزی عملی شود. با این وجود، وی در ادامه چنین اضافه کرد که انجام چنین کاری برای Cyberpunk 2077 احتمالا انجام نخواهد شد؛ حتی اگر CDPR به دنبال انجامش باشد. 

چه کسی تصور می‌کرد پورت کردن عنوانی مثل The Witcher 3 ممکن باشد؟ پس چه کسی کاملا از آینده اطلاع دارد؟

فکر می‌کنم به انجام این کار فکر خواهیم کرد. اگر بتوانیم این بازی را روی سوییچ قراردهیم، تصمیم انجام این کار را خواهیم گرفت. اما احتمالا چنین کاری انجام نخواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.