نویسنده: عرفان رحیمی صادق جمعه، 26 مهر 1398
ساعت 09:33

Activision تایید کرد Modern Warfare هیچ لوت باکسی نخواهد داشت

0 از 5

Call of Duty: Modern Warfare به زودی از راه خواهد رسید و هیچ شکی نیست که یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های امسال است. به احتمال بسیار زیاد آن عده از کسانی که به دنبال تجربه کردن این بازی هستند، دوست دارند سری به بخش مولتی پلیر این بازی نیز بزنند و ببینند چطور تکامل پیدا کرده است چرا که بخش مولتی پلیر در طی چند سال اخیر یکی از محبوب‌ترین بخش‌های همه نسخه‌های سری Call of Duty بوده است. تعداد زیادی از کاربران این بازی دوست دارند بدانند سیستم کسب درآمد این بازی چطور انجام خواهد شد. پیش از این Infinity Ward که سازنده این بازی نیز هست، تایید کرده بود که Modern Warfare لوت باکس نخواهد داشت اما مردم هنوز هم خیالشان از این بابت راحت و آسوده نیست. خب، این بار Activision برای اطمینان خاطر دادن وارد ماجرا شده است.

در یک نامه سرگشاده، شرکت ناشر این بازی قول داده است که سیستم لوت باکس در این بازی وجود نخواهد داشت. به نظر می‌رسد به جای آن، بازی دارای یک سیستم بتل پس خواهد بود که چیزی شبیه به Fortnite یا Apex Legends است و این قول هم داده شده که شما از طریق گیم پلی و با انجام دادن بازی نیز می‌توانید به همه این آیتم‌ها دسترسی پیدا کنید.

این سیستم بتل پس جدید بازی‌بازان را قادر می‌سازد که چیزهایی که می‌خواهند خریدار کنند یا به دست بیاورند را ببینند. Call of Duty: Modern Warfare قرار است تا چند روز آینده در تاریخ ۳ آبان ماه برابر با ۲۵ اکتبر برای PS4, PC و Xbox One منتشر خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.