نویسنده: عرفان رحیمی صادق جمعه، 26 مهر 1398
ساعت 09:46

بیش از ۱۵ میلیون دستگاه Switch در آمریکا به فروش رسیده است

5 از 5

شاید کنسول ترکیبی نینتندو سوییچ را بتوان یکی از موفقیت آمیزترین بازگشت‌ها برای یک شرکت از نسلی به نسل دیگر در تاریخ بازی‌های ویدئویی دانست که از یک نسل شکست خورده به یک نسل بسیار موفق و پرفروش تغییر موقعیت داد. پس از دست و پا زدن Wii U و 3DS که عملکردی ضعیف‌تر از حد انتظار و تصور مردم داشتند، تصور کردن این که شرکت نینتندو یک بار دیگر نیز می‌تواند با کنسول ترکیبی جدید خود به روزهای درخشان و خوشایند خودش بازگردد، بسیار غیر قابل باور بود. اما امروز این موضوع در تعداد دستگاه‌های به فروش رسیده این کنسول کاملا واضح و روشن است. فروش بسیار بالای این دستگاه در آمریکای شمالی نشان دهنده این است که این کنسول در حال حاضر وضعیت بسیار خوبی در بازار دارد.

شرکت نینتندو امروز اعلام کرد که این کنسول در حال حاضر در آمریکا بیش از ۱۵ میلیون دستگاه فروش داشته است. این دستاورد تنها با حضور دو ساله این کنسول در بازار به دست آمده است. در کنار فروش باور نکردنی این دستگاه، شرکت Nintendo تایید کرد که در حال حاضر ۱۴ بازی این کنسول از مرز یک میلیون نسخه فروش عبور کرده‌اند و ۴ عنوان هم بیش از ۶ میلیون نسخه فروش داشته‌اند. با در نظر گرفتن تعداد بازی‌هایی که هنوز برای این کنسول در راه است، این کنسول در آینده به فروش بیشتر از این نیز دست پیدا خواهد کرد. 

همچنین مدتی پیش نیز اعلام شده بود این کنسول در اروپا نیز موفق به فروش ۱۰ میلیون دستگاه شده است. تخمین زده می‌شود که فروش کلی این کنسول در سراسر دنیا اکنون از مرز ۳۰ میلیون دستگاه عبور کرده باشد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.