نویسنده: عرفان رحیمی صادق یکشنبه، 28 مهر 1398
ساعت 11:45

پرفروش‌ترین بازی‌های ماه سپتامبر در آمریکا مشخص شدند

0 از 5

ماه سپتامبر واقعا ماه پرترافیک و شلوغی از نظر عرضه بازی‌های جدید بود که در آن برخی از بزرگ‌ترین و مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۱۹ به انتشار رسیدند. این موضوع به راحتی از آمار گروه NPD از پرفروش‌ترین بازی‌های این ماه در آمریکا مشخص است. فروش همه بازی‌ها بسیار بالا و نزدیک به هم بوده است. 

عنوان NBA 2K20 در صدر این چارت قرار گرفته است و عملکرد بسیار خوبی نیز از خودش به جای گذاشته و توانسته پرفروش‌ترین بازی سال ۲۰۱۹ تا این جای سال در آمریکا انتخاب شود. همچنین این بازی بیشترین فروش ماه اول را در بین تمامی بازی‌های ورزشی که تا به حال عرضه شده است، در اختیار گرفته که این رکورد پیش از این به دست نسخه قبلی آن یعنی NBA 2K19 بود. پس از این، عنوان Borderlands را می‌بینیم که در رده دوم این چارت قرار گرفته و تا به حال سومین بازی پرفروش کل سال نیز انتخاب شده است و از نظر فروش ماهیانه نیز یک رکورد جدید در سری Borderlands به ثبت رسانده است. یکی دیگر از بازی‌های ورزشی جدید در ماه سپتامبر FIFA 20 بود که سومین بازی پرفروش ماه سپتامبر در آمریکا شد که توسط یک بازی انحصاری جدید برای نیننتندو سوییچ به اسم The Legend of Zelda: Link’s Awakening در رتبه چهارم تعقیب می‌شود. 

با این وجود، علیرغم عرضه این همه بازی جدید،فروش محصولات نرم افزاری بازی‌های ویدئویی در سپتامبر ۲۰۱۹ هنوز هم با کاهش ۴ درصدی نسبت به سال گذشته، به ۷۳۲ میلیون دلار رسید. اگرچه میزان فروش عناوین ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ افزایش خوبی پیدا کرده است، فروش بازی‌ها روی پلی‌استیشن ۴ کاهش پیدا کرده است. با این حال فروش سالیانه محصولات نرم افزاری در سطح مشابهی با سپتامبر ۲۰۱۸ قرار دارد و به ۳.۹ میلیارد دلار رسیده است. با توجه به این که نینتندو سوییچ تنها کنسولی است که فروش آن امسال افزایش پیدا کرده، هم پلی‌استیشن ۴ و هم ایکس‌باکس وان با کاهش فروش روبه‌رو شده‌اند. لیست پرفروش‌ترین بازی‌های ماه سپتامبر در آمریکا را می‌توانید در زیر مشاهده کنید.

  1. NBA 2K20
  2. Borderlands 3
  3. FIFA 20
  4. The Legend of Zelda: Link’s Awakening*
  5. Madden NFL 20
  6. Tom Clancy’s Ghost Recon: Breakpoint
  7. Gears 5^
  8. Code Vein
  9. NHL 20
  10. Mario Kart 8*
  11. Minecraft#
  12. Grand Theft Auto V
  13. Super Smash Bros. Ultimate*
  14. Spyro Reignited Trilogy
  15. Red Dead Redemption II
  16. Tom Clancy’s Rainbow Six Siege
  17. Plants vs Zombies: Battle For Neighborville
  18. Marvel’s Spider-Man
  19. Catherine
  20. The Legend of Zelda: Breath of the Wild*
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.