نویسنده: عرفان رحیمی صادق یکشنبه، 28 مهر 1398
ساعت 18:40

موسیقی‌های Call of Duty: Modern Warfare در دسترس قرار گرفت

0 از 5

چیزی تا عرضه بزرگ‌ترین بازی سال نمانده است و Call of Duty: Modern Warfare تا مدتی دیگر در دسترس ما قرار خواهد گرفت. در حال حاضر بازاریابی و تبلیغات این بازی در سراسر دنیا در حال انجام شدن است و ما هم شدیدا تشنه کوچک‌ترین جزئیات این بازی هستیم اما تمام ماجرا فقط درمورد بازی کردن یا تماشا کردن تریلرها و گیم‌پلی‌های این بازی نیست، بلکه اشتیاق ما حتی برای موسیقی‌های این بازی نیز بسیار بالا است.

موسیقی متن Call of Duty: Modern Warfare توسط Sarah Schachner ساخته شده است که کار ساخت موسیقی‌های عنوان Call of Duty: Infinite Warfare را نیز انجام داده بود و در کار ساخت موسیقی‌های Call of Duty: Modern Warfare 3 نیز نقش زیادی داشت. بنابراین کم و بیش با آثار او آشنایی داریم و از رزومه او آگاه هستیم. ساندترک‌های آخرین نسخه این سری نیز در حال حاضر در اکثر فروشگاه‌های بزرگ به صورت دیجیتالی قابل خریداری است و از طریق سرویس‌هایی نظیر Spotify، Apple Music و بقیه نیز قابل شنیدن است.

این بازی قرار است به زودی برای PS4, Xbox One و PC به انتشار برسد. اگر دوست دارید بدانید ماجرای لوت باکس‌های این بازی سرانجام به کجا رسید، از این آدرس می‌توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست بیاورید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.