نویسنده: عرفان رحیمی صادق سه شنبه، 30 مهر 1398
ساعت 11:10

مهارت‌ها در Fallen Order به داستان بازی ارتباط دارند

0 از 5

فرنچایز Star Wars تا مدتی دیگر، پس از سال‌ها یک عنوان سینگل پلیر محور به اسم Fallen Order دریافت خواهد کرد. بر اساس چیزهایی که ما تا به حال از این بازی دیده‌ایم، Fallen Order یک عنوان غافلگیر کننده خواهد بود که با نوع مبارزات جدید خود ویژگی‌های تازه‌ای برای اولین بار به این سری اضافه کرده است. اکنون اطلاعاتی درمورد اسکیل‌های این بازی به دست آورده‌ایم که در ادامه با شما در میان خواهیم گذاشت.

هنوز از جزئیات دقیق، خبر نداریم اما این بازی دارای سیستم مهارت خواهد بود که در طول بازی می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید. یک سری مهارت وجود دارد که وابسته به نیرو هستند که به نظر می‌رسد یک ارتباطی هم با داستان بازی پیدا می‌کنند. Kasumi Shishido، تهیه کننده این بازی، در یک مصاحبه جدید گفت این مهارت‌ها به پیشروی در داستان بازی گره زده شده‌اند که شما را مجبور می‌کنند بر اساس این که چطور دوست دارید این بازی را انجام دهید، یک سری ویژگی‌های اصلی و مهم را در ابتدا ارتقاء بدهید.

می‌توانم بگویم که همه چیز ارتباط بسیار نزدیک به داستان بازی دارد. بازگشایی یک قابلیت به این بستگی دارد که چقدر در بازی پیشرفت کرده‌اید. علیرغم این محدودیت، گزینه‌هایی برای انتخاب کردن در اختیار بازی‌بازان قرار دارد که می‌توانند انتخاب کنند که آیا می‌خواهند نوار زندگی خود را بیشتر پر کنند یا چیزهای دیگری که در مبارزه نیاز دارند. در حال حاضر واقعا نمی‌توانیم به طور بی پرده و بی اساس درمورد نحوه عملکرد همه این‌ها صحبت کنیم و این که هر مهارت چطور بازگشایی می‌شود را توضیح دهیم چرا که واقعا به داستان بستگی دارد.

Star Wars Jedi: Fallen Order قرار است در تاریخ ۲۴ آبان ماه برابر با ۱۵ نوامبر برای PS4, Xbox One و PC منتشر شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.