نویسنده: عرفان رحیمی صادق سه شنبه، 30 مهر 1398
ساعت 11:29

حراجی هالووین Playstation Store آغاز شد

0 از 5

باز هم به آن دوره‌ای از سال رسیدیم که همه‌ی غول‌ها، هیولاها و جادوگران بیرون می‌آیند. در این دوره یک فرصت بسیار مناسب برای بازی‌بازان نیز به وجود می‌آید تا عناوین وحشتناک را با تخفیف‌های شگفت انگیز تهیه کنند. در پلتفرم PC، فروشگاه Epic Games در حال حاضر تخفیف‌های هالووینی خودش را آغاز کرده و در طرف کنسول‌ها نیز، اکنون سونی آماده انجام این کار است.

این حراجی تعداد بسیار زیادی بازی مختلف  با قیمت‌های بسیار عالی دارد که دارای تم ترسناک هستند. یکی از اصلی‌ترین بازی‌های این حراجی Resident Evil است که تقریبا تمام نسخه‌های آن در این حراجی در دسترس قرار گرفته است به همراه بازی‌های دیگر بسیار زیادی مثل The Sinking City یا World Waz Z. البته یک سری بازی دیگر نیز در این حراجی وجود دارد که واقعا نمی‌توان آن‌ها را ترسناک به حساب آورد اما خب پر از خون و خون ریزی و موجودات عجیب و غریب هستند مثل Mortal Kombat 11 و یا Devil May Cry V.

لیست بازی‌های این حراجی و قیمت آن‌ها بستگی به منطقه اکانت شما دارد. از این آدرس می‌توانید به لیست بازی‌ها در فروشگاه آمریکا دسترسی پیدا کنید و از این آدرس نیز به فروشگاه بریتانیا تا با عناوین وجود در این حراجی بزرگ بیشتر آشنا شوید. این حراجی تا اول نوامبر برابر با ۱۰ آبان ادامه پیدا خواهد کرد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.