نویسنده: عرفان رحیمی صادق یکشنبه، 05 آبان 1398
ساعت 12:03

سازندگان Dreams امیدوارند پلتفرم‌های این بازی را گسترش دهند

5 از 5

عنوان Dream یکی از بلندپروازانه‌ترین عناوینی است که در طی گذشت چند وقت اخیر منتشر شده است. زمانی که نسخه کامل این بازی به انتشار رسید، مانند ترکیبی از یک موتور بازی سازی و همینطور یک بازی مستقل به نظر می‌رسید. اما ظاهرا این تنها جاه طلبی تیم سازنده این بازی در استودیوی Media Molecule برای این بازی نیست، چرا که آن‌ها در نهایت می‌خواهند این بازی را به فراتر از مرزهای پلی‌استیشن نیز صادر کنند. 

در یک مصاحبه جدید با GameInformer، از Kareem Ettouney، یکی از سازندگان این بازی، پرسیده شد که با توجه به ذات سازندگی این بازی آیا علاقه و اشتیاقی برای این که Dreams به پلتفرم‌های دیگری مانند PC یا Mac راه پیدا کند، در آن‌ها وجود دارد یا خیر. به طور غافلگیر کننده‌ای، او درمورد این سوال با شفافیت و صراحت کامل توضیح داد. وی درمورد این موضوع گفت:

هدف ما درمورد Dreams این است که ۲۰ سال دوام پیدا کند و به گسترش دادن آن کمک کنیم، چیزهای اضافی جدید به آن اضافه کنیم و به بهبود دادن آن کمک کنیم. اما بخش اعظم مدل پلی‌استیشن برای عرضه شدن یک بازی طراحی شده است، تا روانه بازار شود و باعث شود که اغلب هزینه و وقتی که برای آن شده است بازگردد. اگر یک بازی بزرگ باشد، شاید برای دو یا سه دنباله ادامه پیدا کند.

ما نیاز به این داریم که به تعداد زیادی مخاطب دست پیدا کنیم و سپس رشد کنیم. اما این قطعا در رویاهای ما است تا نسخه‌های Pro تولید کنیم که گسترش پیدا کرده‌اند. فقط به این بستگی دارد که فاکتورها و مسائل زیادی به خوبی شروع به کار کردن کنند و همه چیز به خوبی پیش برود.

 

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.