نویسنده: عرفان رحیمی صادق دوشنبه، 06 آبان 1398
ساعت 11:24

کارگردان Fallen Order از تاثیر God of War 3 روی این بازی می‌گوید

0 از 5

عنوان Star Wars Jedi: Fallen Order قصد دارد بیشترین فروش بازی‌های این مجموعه را تجربه کند. یکی از چیزهای که باعث شده ما به عملکرد این بازی امید زیادی داشته باشیم، این است که Stig Asmussen، کارگردان عنوان جاودانه God of War 3 ، کارگردانی این بازی را بر عهده دارد و ظاهرا الهام زیادی از تجربه بی نظیر خود برای ساخت بازی جدید سری جنگ ستارگان گرفته است.

قطعا Fallen Order از بازی قبلی Asmussen بسیار متفاوت‌تر است اما هنوز هم سرنخ‌هایی از تجربه قبلی او می‌توان در این بازی جدید پیدا کرد تا در عنوان اکشن ماجراجویی استودیوی Respawn استفاده شوند. Asmussen در مصاحبه جدیدی که با Esquire داشت، درمورد این صحبت کرد که تجربه او در کارگردانی و ساخت God of War چطور نحوه طراحی و ساخت این بازی را تعریف کرده است. وی در مورد این موضوع گفت:

من از نسخه اول تا سوم God of War روی این بازی کار کرده بودم و کاملا واضح و مشخص است که این امر روی من تاثیر گذار بوده است، نه تنها در زمینه طراحی، بلکه از دیدگاه تهیه کنندگی و این که چطور می‌توان یک بازی ساخت. استانداردهایی که جایگاه بازی شما را تعریف می‌کنند، کیفیت را مشخص می‌کنند و این طور چیزها. 

اما اگر بخواهم با شما رو راست باشم، اگر بگویم که تجربه کار من روی God of War و پروژه‌های دیگر، روی من در ساخت Fallen Order تاثیر گذار نبوده است، دروغ گفته‌ام.

Star Wars Jedi: Fallen Order قرار است در تاریخ ۲۴ آبان ماه برابر با ۱۵ نوامبر برای PS4, Xbox One و PC منتشر شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.