نویسنده: عرفان رحیمی صادق یکشنبه، 05 آبان 1398
ساعت 22:51

George Miller کارگردان Mad Max بازی Death Stranding را تحسین کرد

0 از 5

اگرچه اهالی و اصحاب رسانه در حال حاضر نسخه‌هایی از بازی Death Stranding را برای نقد کردن در اختیار دارند، اما آن عده از کسانی که مثل ما هنوز اطلاعات چندان زیادی درمورد این بازی و داستان مرموز آن ندارند، هنوز به طور کامل نمی‌دانند که انتظار چه چیزی را باید از عنوان Death Stranding داشته باشند. اکنون به نظر می‌رسد George Miller، کارگردان افسانه‌ای برخی از به یادماندنی‌ترین فیلم‌های تاریخ، خودش به شخصه نگاهی به این بازی انداخته است و ساعاتی را با آن سپری کرده. از جمله آثار او می‌توان به فیلم‌هایی مانند Mad Max: Fury Road و یا Happy Feet اشاره کرد. 

پس از اظهار نظر میلر درمورد این بازی، هیدئو کوجیما که خودش یکی از طرفداران سرسخت فیلم‌های سینمایی است، یک توییت جدید منتشر کرد و از این که میلر از بازی او تعریف و تمجید کرده، بسیار احساس شادمانی و خوشحالی کرد. میلر این بازی را "خیره کننده" توصیف کرد و درمورد آن چنین گفت که:

مهارت‌هایی که من در فیلم‌ سازهای مطرح و بزرگ دیده‌ام، اکنون در کار هیدئو کوجیما می‌بینم. تمام زبان‌های بصری، علم نحو، خیال پردازی پیچیده، همه و همه در این بازی وجود دارد.

شما در حال حاضر می‌توانید Death Stranding را پیش خرید کنید تا در تاریخ ۱۷ آبان برابر با ۸ نوامبر که این بازی در دسترس قرار می‌گیرد، شزوع به بازی کردن آن کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.