نویسنده: عرفان رحیمی صادق دوشنبه، 13 آبان 1398
ساعت 18:03

سازندگان Diablo 4 زاویه دید سوم شخص برای این بازی در نظر داشتند

0 از 5

مراسم Blizzcon 2019 به قدری بزرگ و با شکوه بود که اخبار و اطلاعات آن هنوز هم در حال منتشر شدن است و کم کم جزئیات زیادی از آن پخش می‌شود. پس از این که سال گذشته عنوان Diablo Immortal به معرفی گذاشته شد، باعث این شد که طرفداران این سری شور و اشتیاق بسیار زیادی برای معرفی یک دنباله شماره دار از این سری داشته باشند تا این سری را بار دیگر به ریشه‌های خود بازگرداند. اما همه چیز به همین راحتی و سادگی‌ها هم نبود. عنوان Diablo 4 پس از انتظاری طولانی به عنوان نسخه جدید شماره دار این سری معرفی شد اما اوایل پروسه توسعه و ساخت این بازی، همه چیز متفاوت‌تر از شکل کنونی خود بود. اگر بخواهم اشاره دقیق‌تری به این موضوع داشته باشم، زاویه دید دوربین کاملا متفاوت بود. 

Matt McDaid، طراح ارشد عنوان Diablo 4، در مصاحبه‌ای که با VG247 داشت، گفت که در طی پروسه پیش تولید این بازی تیم سازنده این بازی زوایه دوربین کاملا سوم شخص برای این بازی آزمایش کرد، یعنی چیزی شبیه به God of War یا Dark Souls اما در نهایت آن‌ها تصمیم به اجرا همان زاویه دوربین همیشگیِ بالا به پایین گرفتند که دارای دید آیزومتریک است چرا که با ذات واقعی این سری کاملا همخوانی داشت. Matt در این رابطه گفت:

ما در مراحل پیش تولید گزینه‌های زیادی را مد نظر گرفته بودیم اما هیچ چیز را خارج از قاعده و قانون خود اجرا نکردیم. ما گزینه‌های زیادی را در دوربین انتخاب کردیم اما زمانی که به زوایه دید آیزومتریک رسیدیم، بیش از پیش حس و حال یک Diablo واقعی از آن می‌گرفتیم.

Diablo 4 در حال حاضر برای PS4, Xbox One و PC معرفی شده است اما نباید انتظار داشته باشیم به این زودی‌ها عرضه شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.