Strauss Zelnick، مدیر عامل شرک Take Two Interactive، در یک مصاحبه جدید به GamesIndustry گفت این روزها وقتی که به عناوین و بازیهای عرضه شده کنسولها نگاه میکنیم، تقریبا نیمی از فروش آنها از PC به دست میآیند. به همین علت طراحی سخت افزارها روز به روز به PC نزدیکتر میشوند. وی در این رابطه گفت:
دنیا تغییر کرده است. زمانی که ما قصد عرضه کردن یک بازی برای کنسول داریم، فرمت PC آن اکنون میتواند به ۴۰ تا ۵۰ درصد از درآمد آن دست پیدا کند. ده سال پیش، این رقم ۱ یا ۲ درصد بود. کاملا واضح است که دنیا در حال تغییر کردن است. سیستمی که منابع آن کاملا بسته بود، قطعا امروز به یک سیستم باز تبدیل شده است.
امروزه پلتفرم PC روز به روز بزرگتر و محبوبتر از قبل میشود و کم کم در حال بازگشتن به روزهای اوج گذشته خود است.
نظرات