نویسنده: عرفان رحیمی صادق سه شنبه، 14 آبان 1398
ساعت 11:36

Keanu Reeves می‌خواهد نقش خود را در Cyberpunk 2077 دو برابر کند

0 از 5

Cyberpunk 2077 قرار است در زمان عرضه خود در سال ۲۰۲۰ همه چیز را با خاک یکسان کند. بر اساس پیش بینی‌ها این بازی هم از نظر مقیاس و اندازه و هم از نظر فروش یک عنوان بسیار بزرگ خواهد بود که پتانسیل فروش ۲۰ میلیون نسخه تنها در سال اول عرضه خود را دارد. یکی از بمب‌های خبری این بازی حضور Keanu Reeves در نقش Johny Silverhand در این بازی بود که یکی از مهم‌ترین نقش‌های این عنوان نیز محسوب می‌شود. اکنون به نظر می‌رسد که خود او به اندازه‌ای عاشق نقش خود شده است که می‌خواهد مقدار حضورش در بازی را دوبرابر کند.

به ادعای Gian Luca Rocco، خبرنگار TGCOM 24، او با Luca Ward، دوبلور ایتالیایی، گفت و گو کرده است که اعلام کرده Keanu Reeves به شخصیت خود در این بازی علاقه بسیار زیادی پیدا کرده است و از CD Projekt Red درخواست کرده تا این نقش را گسترش دهد که آن‌ها نیز از انجام دادنن این کار خوشحال می‌شوند. این موضوع به این معنی است که خود Ward نیز باید دیالوگ‌های دوبله‌های خود را دو برابر کند و احتمالا این کار باید برای همه دوبلورهای دیگر نیز باید تکرار شود.

Cyberpunk 2077 قرار است در تاریخ ۲۷ فروردین برابر با ۱۶ آوریل برای پلتفرم‌های PS4, Xbox One و PC و Google Stadia به عرضه برسد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.