نویسنده: عرفان رحیمی صادق چهارشنبه، 15 آبان 1398
ساعت 10:40

Stan Lee فقید مشاور داستان بازی Marvel's Avengers بوده است

0 از 5

Stan Lee نامی است که تمام کسانی که آثار دنیای سینمایی مارول را دنبال می‌کنند، با آن آشنایی دارند. او نه تنها کانسپت اولیه اونجرزهای اولیه را خلق کرد، بلکه تقریبا تمام شخصیت‌هایی که در کامیک بوک‌های مارول به آن‌ها زندگی بخشیده شد، او یک دستی در خلق آن‌ها داشت. در حالی که او برای همیشه ما را ترک کرده است و دیگر کنارمان نیست، چرا که سال گذشته Lee جان به جان آفرین تسلیم کرد، اما به نظر می‌رسد که حضور او در عنوان پیش روی Marvel's Avengers و پیشروی داستان این بازی به شدت احساس خواهد شد.

Scot Amos، مدیر استودیوی Crystal Dynamics، در یک مصاحبه جدید اعلام کرد که اوایل مراحل ساخت این بازی، تیم توسعه دهنده آن نزد Lee رفتند تا از او برای نوشتن یک داستان درگیر کننده از دنیای مارول راهنمایی بگیرند. مشخص نیست که استن لی چقدر در خلق داستان این بازی نقش داشته و آیا کل داستان این بازی را خودش به شخصه نوشته یا این که فقط نقش مشاور ایفا کرده است، اما نکته قابل توجه، دست داشتن او در داستان این بازی است. Scot در این رابطه گفت:

Stan یک انسان پیچیده بود. او عاشق شخصیت‌های خود بود. در واقع ما از او سوال کردیم که دوست دارد چه کاری انجام دهد و شخصیت‌ پردازی او چطور است. ما از طرفداران و حتی اعضای مارول سوال کردیم که خب، چه سوال‌هایی می‌توانیم از او بپرسیم؟ رابطه او با ما چطور است؟ الان دقیقا ما باید چه کار کنیم؟

زیبایی استن در اینجا است که او این شخصیت‌ها را خلق کرد چون می‌خواست به آن‌ها عشق بورزد و از آن‌ها لذت ببرد. او این درک را داشت که هر یک از این کامیک‌ها ممکن برای یک نفر تازه باشد و اولین کامیک او باشد.

عنوان Marvel's Avengers قرار است در تاریخ ۱۵ می ۲۰۲۰ میلادی برابر با ۲۵ اردیبهشت سال ۹۹ برای PS4, Xbox One و PC به انتشار برسد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.