نویسنده: عرفان رحیمی صادق جمعه، 24 آبان 1398
ساعت 11:45

تاریخ انتشار Bleeding Edge مشخص شد

0 از 5

بر اساس اطلاعات تازه‌ای که در رویداد X019 از عنوان Bleeding Edge اثر استودیوی Ninja Theory منتشر شد، این بازی قرار است در تاریخ ۲۴ مارس برابر با ۴ فروردین ماه سال آینده شمسی برای PC و Xbox One به عرضه برسد. البته پیش از تایید رسمی این خبر، خود مایکروسافت هم ناخواسته آن را لو داده بود اما پس از برگزاری رویداد Inside Xbox این موضوع رسما تایید شد. 

برای کسانی که با این بازی آشنایی ندارند، باید اعلام کنم که Bleeding Edge یک بازی مولتی پلیر ۴ در برابر ۴ است که بازی‌بازان در آن مبارز خود را انتخاب می‌کنند و آن را در آرناهای (زمین‌های) کوچک رها می‌کنند تا شخصیت‌های دیگر را از پا در بیاورد. هر یک از این فایترها مهارت‌های خاص خودشان را خواهند داشت که با انجام دادن گیم پلی و بازی کردن قابل بازگشایی هستند و علاوه بر این، هر یک از آن‌ها سبک مبارزه خاص خودشان را هم دارند. 

پیش خرید این بازی در حال حاضر قابل انجام است و هر کسی که این کار را انجام دهد، می‌تواند به بتای بسته این بازی دسترسی پیدا کند. همچنین کاربران Game Pass نیز می‌توانند از هم اکنون این بازی را پیش نصب کنند تا در زمان شروع به کار کردن بتا، آن را تجربه کنند. این بازی حال و هوا و فضای بسیار متفاوتی با آثار گذشته Ninja Theory دارد چرا که این استودیو پیش از این فقط بازی‌های سینگل پلیر و داستان محور می‌ساخت که آخرین بازی عرضه شده آن‌ها نیز Hellblade: Senua's Sacrifice نام داشت.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.