نویسنده: عرفان رحیمی صادق سه شنبه، 05 آذر 1398
ساعت 11:42

Minecraft Earth تا به حال ۱.۴ میلیون بار دانلود شده است

0 از 5

عنوان Minecraft Earth حدود دو هفته قبل در آمریکا به عرضه رسید و تا به حال با استقبال بسیار زیادی هم مواجه بوده است. بر اساس داده‌های Sensonr Tower Store Intelligance این بازیِ واقعیت افزوده در هفته گذشته ۱.۴ میلیون بار روی گوشی‌های هوشمند دانلود شده است. این رقم مجموع دانلودهای این بازی روی گوگل پلی و اپ استور است. علاوه بر این، مجموع دانلودهای این بازی در سراسر دنیا اکنون نزدیک به ۲.۵ میلیون نسخه رسیده است. 

با این که دانلود این بازی حتی نزدیک به عناوینی مثل Pokemon Go هم نرسیده است، اما هنوز در مرحله Early Access قرار دارد و کم کم پتانسیل‌های خودش را نشان خواهد داد. در حال حاضر بیشترین دانلود این بازی با ۱.۲ میلیون بار متعلق به آمریکا است و پس از آن بریتانیا با ۷۱ هزار بار دانلودِ این بازی دومین ناحیه موفقیت آمیز برای Minecraft Earth است. این آمار متعلق به هفته گذشته است و در این مدت، بیش از ۱ میلیون دانلود از طریق اپ استور برای این بازی انجام شده و حدود ۳۷۶ هزار دانلود نیز متعلق به گوگل پلی است. 

همچنین از نظر درآمد نیز این عنوان تا به حال ۹۳ هزار دلار درآمد کسب کرده که باز هم آمریکا پردرآمدترین ناحیه برای این بازی بوده که ۸۶ هزار دلار برای این بازی درآمد داشته است. اپ استور ۶۲ هزار دلار درآمد برای این بازی داشته و گوگل پلی نیز ۳۱ هزار دلار از درآمد این بازی را به خودش اختصاص داده است. این بازی هنوز روزهای اول عرضه خود را تجربه می‌کند و انتظار می‌رود در آینده به رقم‌های بیشتری دست پیدا کند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.