نویسنده: عرفان رحیمی صادق یکشنبه، 03 آذر 1398
ساعت 20:07

Cyberpunk 2077 در آخرین مراحل ساخت به سر می‌برد

0 از 5

قطعا Cyberpunk 2077 یکی از بزرگ‌ترین بازی‌هایی است که قرار است در سال آینده به عرضه برسند. این بازی یک عنوان بسیار بزرگ و بسیار جاه طلبانه است که به خاطر عظمت آن نگرانی‌های زیادی برای احتمال عدم آماده شدن بازی تا زمان انتشار وجود دارد. خود سازندگان اعلام کرده‌اند که شرایط سختی برای رسیدن به این دد لاین دارند اما با اطلاعات تازه‌ای که از مرحله فعلی ساخت این بازی به دست آمده، به نظر می‌رسد اوضاع به خوبی در حال پیشروی است. 

CD Projekt Red گزارش مالی سه ماهه سوم سال مالی خود را منتشر کرده است که درمجموع نشان می‌دهد برهه زمانی موفقیت آمیز و خوبی برای آن‌ها بوده است و درآمد آن‌ها در مقایسه سالانه افزایش پیدا کرده است. یکی از نکات مهم این گزارش، افزایش مخارج این شرکت بوده است که به گفته سران آن این افزایش مخارج به خاطر هزینه‌های ساخت Cyberpunk 2077 است و این بازی در حال حاضر وارد آخرین مراحل ساخت خودش شده. در این گزارش عنوان شده است که:

بخش اعظم افزایش مخارجی که در این گزارش ذکر شده، از ساخت Cyberpunk 2077 نشعت می‌گیرد که اکنون وارد آخرین و سخت‌ترین مرحله پیش عرضه خود شده است.

این که "آخرین و سخت‌ترین مرحله پیش عرضه" دقیقا چه مرحله‌ای است، مشخص نیست اما به نظر می‌رسد که این بازی در حال گلد شدن است و مراحل ساخت آن رو به اتمام است. Cyberpunk 2077 قرار است ۲۷ فروردین سال ۹۹ برابر با ۱۶ آوریل ۲۰۲۰ برای PS4, Xbox One, PC و Google Stadia عرضه شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.