نویسنده: عرفان رحیمی صادق چهارشنبه، 06 آذر 1398
ساعت 11:31

فیل اسپنسر: VR تمرکز اکس‌باکس بعدی نیست چون محبوبیت زیادی ندارد

0 از 5

این روزها شرکت‌های زیادی هستند که به VR یا هدست‌های واقعیت مجازی علاقه نشان می‌دهند که شاید برجسته‌ترین آن‌ها سونی و PS VR باشند اما همه هم به اندازه سونی به این تکنولوژی علاقه‌مند نیستند که از این دست می‌توان به مایکروسافت اشاره کرد. آن‌ها هیچ کار مهم و بزرگی در نسل اخیر در ارتباط با واقعیت مجازی انجام ندادند و یا این که چه چیزهایی می‌توانیم در رابطه با آن از ایکس‌باکس بعدی انتظار داشته باشیم. اما دلیل عدم علاقه این شرکت به VR چیست؟ آن‌ها که فعالیت‌های بسیار زیادی در گسترش فعالیت‌های گیمینگ خود در شاخه‌های مختلف انجام داده‌اند، چرا هیچ وقت به VR توجهی نداشتند؟ 

فیل اسپنسر در مصاحبه تازه‌ای که با Stevivor داشته است، عنوان کرد که دلیل اصلی برای عدم توجه به VR برای ایکس‌باکس این بود که او احساس می‌کند طرفداران و کاربران ایکس‌باکس به اندازه کاربران پلتفرم‌ها و محصولات دیگر به VR و تکنولوژی‌های آن علاقه‌مند نیستند. او فکر می‌کند مردم VR را بخشی از برند ایکس‌باکس نمی‌دانند.

من چند مشکل با VR دارم؛ که منزوی کننده است ولی من به بازی‌ها یک دیدگاه تجمعی و همگانی دارم که انگار تجربه‌ای است که یک جورایی مردم را دور هم جمع می‌کند. ما به چیزهایی که کاربرانمان از ما درخواست می‌کنند واکنش نشان می‌دهیم و هیچ کس تا به حال چیزی درمورد VR از ما درخواست نکرده. بخش عظیمی از مشتریان و کاربران ما می‌دانند که اگر یک تجربه VR بخواهند، منابع زیادی برایشان وجود دارد که می‌توانند به آن‌ها مراجعه کنند.

 

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.