نویسنده: عرفان رحیمی صادق چهارشنبه، 06 آذر 1398
ساعت 12:03

Sea of Thieves هنوز میلیون‌ها کاربر دارد و همچنان پشتیبانی می‌شود

0 از 5

استودیوی Rare به تازگی یک IP جدید به اسم Everwild معرفی کرده است و مدتی پیش نیز از علاقه خود برای کار کردن روی یک IP جدید دیگر خبر داد. اما این معرفی‌های جدید برای عنوانی مثل Sea of Thieves چه معنایی دارد؟ هسته اصلی این بازی همیشه عالی بوده است و کاربران زیادی هم از آن استقبال کرده‌اند. آیا Rare تصمیم گرفته از این بازی عبور کند و تمرکز خودش را از این به بعد فقط روی بازی‌های جدید بگذارد؟ 

خوشبختانه چنین اتفاقی برای Sea of Thieves رخ نخواهد داد. Craig Duncan، مدیر عامل استودیوی Rare، در مصاحبه جدید خود با Eurogamer گفت که کاربران هنوز این بازی را دوست دارند و سازندگان هم اشتیاق خود برای این بازی را همچنان حفظ می‌کنند تا ایده‌های زیادی به آن اضافه کنند. به همین علت برنامه آن‌ها این است که به پشتیبانی از این بازی ادامه دهند. وی در این رابطه گفت:

[ما] هنوز در Sea of Thieves یک IP بسیار موفق مبتنی بر سرویس در اختیار داریم که میلیون‌ها بازیکن هنوز در حال بازی کردن آن هستند. ما کاربران خود را دوست داریم و بازخوردهایی که می‌گیریم را هم دوست داریم.

ما احساس بسیار خوبی از آپدیت‌های ماهیانه داریم. در حقیقت سال دوم بسیار خوبی را در مقایسه با سال اول عرضه این بازی سپری می‌کنیم. ما زیاد درمورد اعداد و ارقام صحبت نمی‌کنیم اما فکر می‌کنیم عملکرد ما در دسامبر امسال بزرگ‌تر و باشکو‌ه‌تر از دسامبر سال گذشته باشد.

در مجموع چیزی که ما می‌بینیم این است که زمانی که ما رویدادها و محتویات جدیدی معرفی می‌کنیم و آپدیت‌های ماهیانه عرضه می‌کنیم، کاربران جدیدی به این بازی اضافه می‌شوند که این روند همیشه ادامه داشته و ما دوست داریم هنوز هم آن را ادامه دهیم.

بنابراین، فعلا باید خیالمان از پشتیبانی این بازی راحت باشد که به این زودی‌ها قطع نخواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.