نویسنده: عرفان رحیمی صادق چهارشنبه، 06 آذر 1398
ساعت 12:27

آپدیت Ghost Recon Breakpoint گزینه‌های شخصی سازی اضافه می‌کند

0 از 5

Ghost Recon Breakpoint یک ناامیدی بزرگ برای Ubisoft بود که نقص‌ها و کمبودهای زیادی در زمان عرضه خود داشت. اما یکی از تحسین برانگیزترین کارهایی که انجام شد، این بود که Ubisoft هر طور بود، پشتیبانی از این بازی را ادامه داد چرا که آن‌ها شرکتی نیستند که به این زودی‌ها از بازی‌های خود دست بکشند و آن‌ها را کنار بگذارند. این موضوع را آپدیت‌ها و بهبود دهنده‌های دنباله دار این عنوان از زمان انتشارش تا به حال به خوبی نشان می‌دهد. اکنون یک آپدیت جدید برای این بازی عرضه شده که توجه آن روی بخش شخصی سازی است. 

آخرین آپدیت این بازی به شماره ۱.۰.۳.۱ در حال حاضر در دسترس قرار دارد که گزینه‌های شخصی سازی را برای شخصیت شما باز می‌کند تا از میان آن‌ها هر کدام را که علاقه دارید، برای خود انتخاب کنید. برخی از تغییراتی که به وسیله این قابلیت جدید می‌توانید به شخصیت خود اضافه کنید، شامل تغییر جنسیت و گزینه‌های شخصی سازی صورت می‌شوند. همچنین این آپدیت باگ‌های زیادی را هم در PvP و هم در PvE از بین می‌برد.

Ghost Recon Breakpoint در حال حاضر برای PS4, Xbox One و PC در دسترس قرار دارد و نسخه Stadia آن نیز به زودی عرضه خواهد شد. آپدیت جدید این بازی نیز اکنون برای تمام پلتفرم‌های آن در دسترس است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.