نویسنده: عرفان رحیمی صادق جمعه، 03 آبان 1398
ساعت 12:29

عملکرد Ghost Recon Breakpoint فاجعه بار بوده است

5 از 5

عنوان Ghost Recon Breakpoint، عنوان جهان آزاد AAA اخیر شرکت یوبیسافت، تبدیل به یک شکست بزرگ برای این شرکت ناشر شده است. این بازی در حالی به عرضه رسید که واکنش کلی منتقدین به آن بسیار منفی و بد بود و تعدادی از ویژگی‌های این بازی به شدت به انتقاد گرفته شدند و به بدترین شکل ممکن کوبیده شدند که از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به مکانیزم‌های لوت، تا المان‌های بقای نصفه نیمه و ناقص، دنیای جهان آزاد توخالی و پوچ و ویژگی‌های بسیار بسیار بد و غیر قابل تحمل دیگر اشاره کرد.

Yves Guillemot، مدیر عامل یوبیسافت، در طی کنفرانس خبری اخیر این شرکت اعلام کرد که شکستی که این بازی به خاطر نقدها و نمرات خود از منتقدین خورد، چه تاثیر عمیقی در عملکرد مالی این بازی داشته است به طوری که این مدیر عامل گفت که عملکرد این بازی به شکل غیر منتظره‌ای پایین‌تر و کم‌تر از حد انتظارشان بوده است و از هر دو جنبه‌ای که اعلام شد، یک شکست بزرگ بوده است. با این حال وی بار دیگر این اطمینان خاطر را به بازی‌بازان داد که علیرغم شکست خوردن این بازی، آن‌ها همچنان  به حمایت و پشتیبانی خود از بازی ادامه خواهند داد تا آن را اصلاح کنند.

اول از همه، جلب کردن توجه مردم به سمت یک بازی مولتی پلیر لایو به مراتب کار سخت‌تری است آن هم در حالی که موفقیت‌های قبلی حاصل سال‌ها بهینه سازی بوده و یک شبه به وجود نیامده است. در نتیجه، ما باید اطمینان حاصل کنیم که زمان کافی میان هر یک از این بازی‌ها وجود دارد. 

این یعنی ممکن است ما تا مدت زیادی در آینده شاهد نسخه جدیدی از این سری یا حتی The Division نباشیم. گیلموت در ادامه اظهارات خود بحث را به سمت دیگری کشاند و اظهار کرد که:

استراتژی ما در معرفی نوآوری و خلاقیت‌های جدید در گیم پلی در بازی‌هایمان تاثیر بسیار مثبتی روی برندهای ما داشته است. به هر حال، برای این که حس پیروزی به کاربران خود القا کنیم، این نوآوری‌ها باید به بهترین شکل ممکن انجام شوند تا یک تجربه مطلوب در اختیار آن‌ها قرار داده شود. درمورد Ghost Recon Breakpoint این موضوع هنوز به واقعیت تبدیل نشده است. در حالی که تغییر دادن فرمول‌های قبلی توسط برخی از کاربران به خوبی استقبال شده است، با داشتن میانگین سه ساعت در روز به ازای هر کاربر، این بازی توسط بخش‌های زیادی از گیمرها مورد پذیرش قرار نگرفته است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.