نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 20 خرداد 1399
ساعت 15:00

هم‌تیمی AI در اواخر تیر به Ghost Recon Breakpoint اضافه می‌شود

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به گفته کمپانی یوبی‌سافت، قابلیت هم‌تیمی‌های AI در اواسط جولای - اواخر تیر ماه به بازی Ghost Recon Breakpoint اضافه می‌شود.

بازی Ghost Recon Breakpoint محصول سال ۲۰۱۹ شرکت یوبی‌سافت، علیرغم امیدها و انتظارات فراوان درنهایت با عرضه بسیار پرانتقاد و پرحاشیه‌ای مواجه شد. علیرغم این موضوع، تیم سازندگان بازی به روند بهبود و عرضه آپدیت‌ها و ویژگی‌های جدید ادامه دادند تا اینکه حالا با تجربه پایدارتر و از نظر فنی با مشکلات کم تری مواجه هستیم. این بازی همچنین محتواهای قابل جربه مختلف جدید و زیادی هم دریافت کرده که برخی از آن‌ها، با توجه به بازخوردهای بازیکنان بوده است. در این رابطه یکی از پردرخواست‌ترین ویژگی‌هایی که توسط بازیکنان مطرح شده، قابلیت هم‌تیمی‌های AI است که گرچه در بازی قبلی سری وجود داشت، ولی این ویژگی در Ghost Recon Breakpoint به کلی حذف و جای خود را به هم‌تیمی‌های واقعی و انسانی به صورت کو-آپ داده است.

با توجه به تایید قبلی از عرضه چنین ویژگی برای Ghost Recon Breakpoint، یوبی‌سافت به تازگی و در اطلاعیه‌ای جدید وعده داده که این ویژگی در اواسط جولای - اواخر تیرماه، از طریق آپدیت 2.1.0 در دسترس قرار می‌گیرد. به گفته شرکت، آن‌ها قصد داشتند در ماه جاری آپدیت 2.0.5 را هم عرضه کنند که به خاطر بحران کرونا، درنهایت همراه با آپدیت 2.1.0 در دسترس قرار می‌گیرد.

ویژگی هم‌تیمی AI که در بازی Wildlands وجود داشت، به بازیکن اجازه می‌داد تا همیشه توسط ۳ هم‌تیمی دیگر که توسط هوش مصنوعی خود بازی کنترل می‌شدند همراهی شود. بازی Ghost Recon Breakpoint هم‌اکنون برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پی‌سی و گوگل استیدیا در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی با امتیاز 6٫6 از 10 را نیز در بازی‌مگ مطالعه کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.