نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 20 خرداد 1399
ساعت 12:00

بازی بعدی Need for Speed توسط Criterion Games در دست ساخت است

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو Criterion Games تایید کرده که بازی بعدی از سری Need for Speed هم‌اکنون در دست تولید است.

استودیو Criterion Games تایید کرده که این تیم هم‌اکنون مراحل ساخت بازی بعدی سری بازی‌های ریسینگ و مسابقه‌ای Need for Speed را دنبال می‌کند. استودیو البته اطلاعات بیشتری را خصوصا درباره اینکه بازی برای کدام پلتفرم‌ها در دست توسعه است منتشر نکرده، ولی گفته که طرفداران می‌توانند از طریق تماشای برنامه دیجیتالی EA Play Live 2020 در روز ۱۸ ژوئن (۲۹ خرداد) جزئیات بیشتری را درباره این بازی دریافت کنند. در همین اطلاعیه، اشاره شده که بازی Need for Speed Heat نیز از روز ۱۶ ژوئن (۲۷ خرداد) برای مشترکین EA Access و Origin Access Basic هم در دسترس قرار می‌گیرد. به علاوه ویژگی cross-platform نیز برای این بازی و در همه پلتفرم‌ها، از فردا فعال خواهد شد.

در اطلاعیه اخیر، Criterion همچنین گفته که این آپدیت احتمالا آخرین آپدیتی خواهد بود که برای Need for Speed Heat منتشر می‌شود و تمرکز کامل استودیو، پس از این به بازی بعدی سری اختصاص پیدا می‌کند.

همان‌طور که اشاره شد، استودیو فقط شروع ساخت بازی بعدی سری Need for Speed را تایید کرده و اطلاعات تکمیلی، در برنامه موردانتظار EA Play Live 2020 در دسترس قرار می‌گیرند. با این همه اما به احتمال زیاد، بازی برای عرضه روی کنسول‌های نسل بعدی Xbox Series X و PS5 آماده خواهد شد و در این صورت، باید دید که این بازی به صورت بین نسلی و برای کنسول‌های فعلی هم عرضه می‌شود یا خیر.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.