نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 20 خرداد 1399
ساعت 18:00

جزئیات آپدیت روز اول Last of Us Part 2 اعلام شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با اعلام ناتی داگ، آپدیت روز اول بازی The Last of Us Part 2 موارد جدیدی از جمله Photo Mode را به بازی اضافه می‌کند.

مدت زمان چندانی به عرضه بازی شدیدا موردانتظار The Last of Us Part 2 باقی نمانده و حدود چهار روز دیگر نیز نقد و بررسی‌های مرتبط با آن توسط رسانه‌های مختلف منتشر خواهد شد. در همین رابطه، ناتی داگ به تازگی فاش کرده که بازی لست آو آس 2، مثل اکثر بازی‌های دیگر قرار است در روز لانچ بروزرسانی مخصوصی دریافت کند. گفتنی است که انتشار چنین آپدیت‌هایی که با عنوان آپدیت روز اول شناخته می‌شوند، تقریبا در همه بازی‌های امروزی رایج است و سازندگان پس از گلد شدن فرایند ساخت بازی، این فاصله تا موعد عرضه نهایی را به کار بیشتر و رفع باگ‌ها اختصاص و درنهایت نیز اقدام به عرضه آپدیت Day One می‌کنند. با توجه به گزارش، آپدیت روز اول بازی تعدادی ویژگی جدید نظیر حالت عکس‌برداری یا Photo Mode را به بازی اضافه می‌کند.

غیر از اضافه شدن Photo Mode، آپدیت نسخه 1.0.1 بازی The Last of Us 2 دو حالت قابل انتخاب دیگر یعنی گالری تصاویر و همچنین model viewer را نیز به بازی اضافه می‌کند. غیر از موارد جدید، رفع کردن برخی باگ‌ها و برخی بهبودها و همچنین اضافه شدن چند آپشن accessibility دیگر نیز بواسطه این آپدیت در بازی اعمال می‌شوند. این گزارش البته به حجم آپدیت اشاره‌ای نکرده است.

بازی Last of Us 2 قرار است در روز ۱۹ ژوئن (۳۰ خرداد) به صورت انحصاری پلی‌استیشن 4 منتشر شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.