نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 21 خرداد 1399
ساعت 09:00

ظاهرا برخی مشخصات Call Of Duty 2020 لیک شده است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به تازگی گزارش شده که براساس فایل‌های استخراج شده از PSN، حالا برخی جزئیات بازی Call Of Duty 2020 به بیرون درز پیدا کرده است.

سری بازی‌های کال آو دیوتی، در طول چندین سال گذشته به عنوان یک فرنچایز شدیدا پرفروش و موفق، به صورت سالانه نسخه جدیدی دریافت کرده و پیرامون Call Of Duty 2020، این بازی نیز مدتی پیش توسط اکتیویژن تایید شده بود. اکتیویژن به شکل سنتی، بازی‌های هر سال این سری را در همین هفته‌ها معرفی می‌کرده و به این ترتیب می‌توان گفت که انتظارها برای رونمایی رسمی از بازی به زودی به پایان می‌رسد. با این همه، اخیرا یک دیتا ماینر براساس فایل‌های استخراج شده از شبکه پلی‌استیشن یا PSN، برخی جزئیات بازی را منتشر کرده است.

یکی از موارد لیک شده به تصویری از لوگو و عنوان بازی اشاره دارد که صرفا با نام Call of Duty: Black Ops (در تصویر کاور همین خبر) دیده می‌شود. پیرامون دیگر اطلاعات، یک کاربر توییتر به نام James Kiwami جزئیات بیشتر از جمله کد بازی در فروشگاه پلی‌استیشن و ... را هم فاش کرده است. نکته مهم پیرامون این لیک‌ها، این است که هنوز نمی‌توان با قطعیت شایعات درباره صورت گرفتن وقایع بازی در دوره جنگ سرد یا Cold War را تایید کرد و جالب است که نام بازی در تصویر، به صورت ساده فقط با عنوان Black Ops دیده می‌شود؛ گفتنی است که بازی سال گذشته سری نیز صرفا با عنوان Modern Warfare عرضه شد که در واقع نوعی ریبوت برای مجموعه Modern Warfare محسوب می‌شود. شما در ادامه پست James Kiwami را مشاهده می‌کنید.

اسم رمز: The Red Door/The Breach

نام پکیج: UP0002-CUSA20046_00-COD2020INTALPHA1-A0101-V0100-DP.pkg

شناسه: CUSA20046

در هر صورت موارد لیک شده پاسخگوی بسیاری از سوال‌ها نیست و طرفداران بایستی منتظر رویداد معرفی بازی باشند. پیرامون درز اطلاعاتی اخیر، هرچند بعید است که اطلاعات لیک شده نادرست باشند، ولی تا زمان تایید رسمی باید به صورت شایعه درنظر گرفته شوند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.