نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 21 خرداد 1399
ساعت 18:00

ناتی داگ ممکن است در ادامه The Last of Us Part 3 را بسازد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به گفته نیل دراکمن، هنوز مشخص نیست که ناتی داگ در ادامه چه بازی را می‌سازد و حتی احتمال ساخت Last of Us 3 هم وجود دارد.

شمارش معکوس برای عرضه نسخه دنباله The Last of Us، به عنوان یکی از تاثیرگذارترین بازی‌های دهه قبل میلادی در صنعت گیم شروع شده، و بازی بعدی ناتی داگ کم‌تر از ۱۰ روز تا عرضه رسمی فاصله دارد. بازی The Last of Us Part 2 فرایند ساخت بسیار فرسایشی، پرخرج و پرحاشیه‌ای را داشت و عرضه نهایی بازی، قطعا بزرگ‌ترین روز برای سازندگان این بازی خواهد بود. پیرامون فرایند ساخت پرحاشیه این بازی، نیل دراکمن به تازگی مصاحبه جدیدی با نشریه GQ داشته و درباره موارد متعددی به صحبت پرداخته است. او در یک بخش جالب مصاحبه، درباره اینکه ناتی داگ پس از عرضه Last of Us 2 قصد شروع چه پروژه‌ای را دارد، پاسخ داد که هنوز هیچ چیز قطعی نیست و این حتی می‌تواند The Last of Us Part 3 هم باشد.

وقتی که شما به دوره زمانی جمع‌بندی پروژه فعلی خود می‌رسید، از نظر ایده‌پردازی و خلاقیت رفته رفته بار کم‌تری روی دوش شما قرار می‌گیرد و برای من این زمان بیش از هر چیز روی این فکر خلاصه می‌شود که کار بعدی چه باید باشد. پس بله، کار بعدی می‌تواند Part 3 باشد، کار بعدی حتی می‌تواند یک IP کاملا جدید باشد. در نهایت بهترین ایده برنده خواهد بود.

دراکمن در اینجا مشخصا درباره احتمال ساخته شدن The Last of Us Part 3 گفته و این موضوع قطعی در نظر گرفته نمی‌شود. سوابق ناتی داگ نیز نشان داده که آن‌ها مشکلی با کار کردن روی پروژه جدید، حتی پس از موفقیت پروژه قبلی ندارند و ساخته شدن بازی Uncharted 4: A Thief’s End، درست پس از موفقیت عظیم The Last of Us نمونه مهمی محسوب می‌شود.

بازی The Last of Us Part 2 در روز ۱۹ ژوئن (۳۰ خرداد) برای پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.